גפני: ר' יששכר השפיע יותר מכל על חיי הציבוריים

    ישראל פריי 2 Comment on גפני: ר' יששכר השפיע יותר מכל על חיי הציבוריים
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השבוע נערכה האזכרה השנתית לרב יששכר מאיר זצ"ל, מייסד 'ישיבת הנגב' שהלך לעולמו לפני כ-6 שנים, בישיבת 'בני יששכר' שבמועצה האזורית חוף אשקלון.

    הישיבה, הקרויה על שם הרב, שמה לעצמה למטרה לקדם ולהנחיל את דמותו המאחדת והמיוחדת של הרב ולחבר בין כל קצוות העם. במסגרת זו, השנה נערך רב שיח מחבר בין תלמידי הרב המכהנים כיום כחברי כנסת ועל אף הדעות הפוליטיות השונות, מצאו הרבה מן המשותף בהיותם תלמידי הרב.

    ח"כ הרב משה גפני סיפר על תקופת לימודיו בנגב כשהחינוך הישיבתי עוד לא היה מצוי בדרום אך אצל הרב יששכר כולם התקבלו בברכה. "הזמן שלמדתי בישיבת הנגב השפיע עליי לכל החיים. יותר מכל דמות אחרת היה זה הרב יששכר שלאורו אני מנסה להביא את האמת, היושרה והצניעות אל עבודתי הפרלמנטרית".

    ח"כ איתן כבל סיפר על הקשר המיוחד שלו לרב בערוב ימיו ושיתף כי מנהל המדרשייה ביקש ממנו לנהל את הישיבה, אך זה בחר כבר בהמשך דרכו הפוליטית. "הייתה לי הזכות לספוג מרוחו ונועם הליכותיו של הרב ולקחת עמי לדרך מעט מאישיותו המיוחדת".

    ראש המועצה האזורית חוף אשקלון, יאיר פרג'ון, ממקימי ישיבת 'בני יששכר' בבאר גנים ברך את הנוכחים ואמר:"אני ממשיך במשימה! כפי שהקמנו את הישיבה התיכונית המאחדת והמיוחדת ברוח הרב, כך נמשיך את דרכו בשליחות ומסירות".

    צילום: מ.א חוף אשקלון

    תמונה 1 (1)

    תמונה 2 (1)

    תמונה 3



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      לאט לאט מתברר בכמה ישיבות היה גפני רשום כתלמיד. בישיבת הישוב החדש. בישיבת סלבודקה. בישיבת הנגב. בישיבת גרודנה אשדוד. בכולל בנגב, ואיפה עוד? וממי הוא שאב השראה לעבוד על הגדוילים?

    2. 1

      תגובה לסקרנון, ממי שאתה שאבת השראה לטייל באינטרנט. (גם אני נכשל, אבל בלי השראות, פשוט נכשל לפעמים ה' יתן לי כח לצאת מזה)