דרעי בתחנת אוטובוס: "מרגישים את הלב שלך" • תיעוד

    "אני שמח שזה עוזר למשפחות ברוכות ילדים. אבל זו רק סנונית ראשונה"
    ישראל פריי No Comments on דרעי בתחנת אוטובוס: "מרגישים את הלב שלך" • תיעוד

    השר אריה דרעי ירד לשטח לבדוק כיצד מיושמת ההוזלה במחירי התחבורה הציבורית שיזם ושנכנסה היום לתוקף • נוסעים בתחנה לדרעי: "אנחנו מרגישים את הלב שלך במהלך הזה"

    "אני שמח שזה עוזר למשפחות ברוכות ילדים. אבל זו רק סנונית ראשונה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: יעקב כהן

    הבוקר נכנסה לתוקף הוזלה במחירי התחבורה הציבורית בארץ. את המהלך יזמה והובילה מפלגת ש"ס, והיא אחת ההישגים המשמעותיים שלה בממשלה הנוכחית.

    יו"ר ש"ס השר אריה דרעי יצא היום לשטח כדי לבחון מקרוב את יישום ההוזלה בתעריפי התחבורה הציבורית ובכדי לקצור את הישגים תקשורתיים מהמהלך הדרמטי.

    השר הגיע אל תחנת אוטובוס בשכונת שמואל הנביא, ומיד התאספו סביבו ממתינים רבים, לחצו את ידו וברכו אותו על ההוזלה שבאה לידי ביטוי בעשרות שקלים בחודש ומאות שקלים בשנה. כך למשל, אחד הנוסעים הציג בפני השר קבלה של רכישת חופשי חודשי בירושלים, שהבוקר שילם עבורה רק 213 שקלים. "חסכת לי הבוקר 37 שקלים" אמר לשר.

    "זו עזרה אמתית למשפחות שלנו" אמרה אחת הממתינות, "אנחנו נדרשים להוציא מידי חודש מאות שקלים עבור 'רב קו' לילדים וההנחה כעת משמעותית מאד. למשפחה כמו שלנו, ברוכת ילדים זה מסייע מאד. אנחנו מרגישים את הלב שלך במהלך הזה".

    דרעי אמר היום בסיור: "אני שמח שסוף סוף אחרי מאבק לא פשוט, עם ישראל כולו – כל משתמשי התחבורה הציבורית מרגיש היום הורדה של 14.5 אחוזים. ההנחה הכי גדולה שהייתה עד היום בתחבורה. אני שמח שזה עוזר למשפחות ברוכות ילדים. אבל זו רק סנונית ראשונה. היום בכנסת אנחנו נביא בעזרת ה׳ גם את ההנחות במים לתעריפי מים נמוכים, ואני מקווה שזו ההתחלה להורדת יוקר המחיה ולעזור למשפחות הנזקקות. זו אמירה של הממשלה שהולכים להתמודד עם השכבות החלשות שישלמו פחות. זה העיקר״.

    212A7662

    212A7669

    212A7693

    IMG_8106

    IMG_8109



    0 תגובות