אחרי הסערה: פינקלר ביקר במסעדת 'ריבר' ולא ויתר על הסושי • צפו

    כתב וצילם: קובי פינקלר 3 Comment on אחרי הסערה: פינקלר ביקר במסעדת 'ריבר' ולא ויתר על הסושי • צפו
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לא בכל יום עושה בן אדם מעשה הראוי לברכה. מאד לברכה. שנים רבות הייתה מסעדת 'ריבר' (river) באזור המערבי של רעננה, מסעדה שאינה כשרה.עד אשר בשבוע שעבר, קמו להם ארבעה שותפים והחליטו שלא עוד. אנחנו נרכוש את המסעדה ונהפוך אותה לכשרה למהדרין. אמרו ועשו.

    מכאן הסיפור התקשורתי שהחל בסוף השבוע, ידוע.

    אייל מזרחי אחד מבעלי המסעדה, בעל תשובה גדול בסך הכל בן 28 יודע לאן הוא מכוון: "רציתי", הוא מספר ל'קול חי', "לפתוח מסעדה שתיתן תשובה לציבור שומר הכשרות ברעננה ובאזור".

    לדבריו, "אין עוד מסעדה כזו במרחב. לקחת אוכל אסייתי, לייצר אותו לציבור שומר תורה ומצוות ברמה גבוה ואיכותית – זה לא דבר פשוט", הוא מספר ומוסיף כי "החלטנו להחליף רק מעט מאנשי הצוות ובראשם כמובן את השף כדי שהמסעדה תותאם לכשרות המהודרת. אבל את רובם השארנו. זה הסוד".

    ואכן טעימות במקום רק יכולות להעיד על האיכות הגבוהה.

    אחרי סידרה של סוגים שונים של סושי במגוון טעמים מיוחד, מגיעות המנות העיקריות. דג סלומון צלוי על בסיס של פסטה וקרם אגוזים, פלחי אנטריקוט על בסיס ומצע של אורז חביתה (כן יש דבר כזה..) ועוד מגוון גדול של מנות לפי תפריט שמופיע בטבלאט.

    מנה עיקרית

    הקידמה זורמת כאן מכל עבר.

    כמנה אחרונה הם מציעים מגוון מנות טעימות וגם נעימות לעין ולחיך שגורמות בסופו של דבר לחייך. "קיבלנו אמנם חשיפה תקשורתית גדולה בעקבות הפוסט של מרצ, אבל בסופו של דבר נצטרך להוכיח את עצמנו באוכל", אומר אייל.

    מנה אחרונה

    ואמש, כבר המתה המסעדה בציבור חרדי ודתי לאומי. ח"כ הטרי יגאל גואטה מיהר לפרגן למקום (לא הסכים לקבל שום הנחה ויישר כח על כך), וראש המועצה הדתית בעיר אריה פרידמן מספר שבשנה האחרונה חל גידול משמעותי בהיקף המסעדות הכשרות בעיר: "אם עד שנה הייתה העלייה בהיקף של כשני אחוזים, השנה ישנה עליה של 10% בהיקף המסעדות החדשות והכשרות".

    המסעדה פתוחה בימים ראשון עד חמישי עד חצות וביום שישי עד שעה לפני כניסת השבת וכשעה וחצי אחרי צאת השבת, "לפי רבינו תם" – אומר לי בחצי חיוך אייל מזרחי. מפרגנים. אחוזה 282 רעננה מול הפארק העירוני.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      מה עם איזה מבצע מיוחד למאזיני קול חי, נקבל ארוחה חינם, או לפחות בהנחה?