מרגש • השכנים מתנגדים להעברת ההוסטל: "הקמע שלנו"

    ישראל פריי 1 Comment on מרגש • השכנים מתנגדים להעברת ההוסטל: "הקמע שלנו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    באחת הדירות בשכונת נועם אלימלך בבני ברק, גרים מזה כמה שנים מספר בנות 'מיוחדות' בעלות מוגבלות שכלית התפתחותית, ביחסי שכנות מצוינים.

    הבנות מוזמנות לשמחות השכנים. יוצאים יחד לקניות. בשבתות ובמועדים מביאות השכנות מטעמים ויחדיו סועדים באווירה מיוחדת במינה. באחרונה נקלטו בדירה כמה בנות מוגבלות הנזקקות לעגלות נכים. עקב אי התאמת הדירה לתנועת נכים נאלצה ההנהלה לקבל החלטה להעביר את הדיירות לדירה מתאימה.

    רגע לפני שעזבו את הדירה, הופתעו בהנהלת המקום, לשמוע את השכנים מפצירים בהם להשאיר את הנשמות המיוחדות סמוך לביתם. "אתן הקמע שלנו", אמרו.

    יצוין כי מתוך הכרה בשכנים הטובים של מערך הדיור של 'אהל שרה', זכתה באחרונה משפחת פרידמן מבני ברק לאות הוקרה לשכנות טובה של 'קרן שלם' לשנת 2015. בנימוקי הקרן הפועלת ע"י מרכז השלטון המקומי בשיתוף משרד הרווחה למתן סיוע מקיף בתחום פיתוח שירותים לאדם עם מוגבלות שכלית התפתחותית, נכתב כי 'האות הוענק בשל שכנות טובה ומיטיבה לאנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית המתגוררים בקהילה וקבלת האדם המיוחד באופן המהווה דוגמא והשראה ליצירת אחווה, רעות ושילוב קהילתי'.

    מערך הדיור ב'אהל שרה' מספק שירותים לבוגרים בגילאי העשרים ועד השמונים הנמצאים על רצף הפיגור, החל מהפיגור הקל והתפקוד העצמאי, ועד לפיגור הבינוני והנמוך, ובעיות התנהגות מאתגרות, כולל 12 בתים הנמצאים ברחבי העיר בני ברק, גבעת שמואל אלעד, והוסטל אחד לדיירים הזקוקים להשגחה מתמדת ותמיכות נוספות.

    אתם ה'קמע' שלנו. באחת מדירות הדיור הקהילתי של 'אהל שרה (38) אתם ה'קמע' שלנו. באחת מדירות הדיור הקהילתי של 'אהל שרה (19) אתם ה'קמע' שלנו. באחת מדירות הדיור הקהילתי של 'אהל שרה (9) אתם ה'קמע' שלנו. באחת מדירות הדיור הקהילתי של 'אהל שרה (25) אתם ה'קמע' שלנו. באחת מדירות הדיור הקהילתי של 'אהל שרה (29)



    1 תגובות

    מיין תגובות