אולמרט בפניה רגשית לשופטי העליון: "כמו מכונה שמעיפה כדורים"

    המחירים הם מחירים שאני לא מרגיש אני יכול הכלה רגשית כאן לעמוד ולתאר אותם. לכל מי שסובב אותי ולכל מי שאני יקר לו"
    ארי וידר 1 Comment on אולמרט בפניה רגשית לשופטי העליון: "כמו מכונה שמעיפה כדורים"
    Former Prime Minister Ehud Olmert seen at the Jerusalem Supreme Court on January 19, 2016, to appeal his sentence in the Talansky Case. The Supreme Court reduced Olmert's sentence to 18 months, a year and a half after the District Court sentenced him to a six-year prison sentence following a conviction on corruption charges in the Holyland affair. Olmert was convicted of accepting bribes in return for facilitating the Holyland project in Jerusalem's Bayit Vegan neighborhood when he was mayor of the city. Photo by Amit Shabi/POOL *** Local Caption *** ???? ?????? ??? ???? ?????? ???? ???? ????? ???? ??????? ????? ?????? צילום: Amit Shabi
    המחירים הם מחירים שאני לא מרגיש אני יכול הכלה רגשית כאן לעמוד ולתאר אותם. לכל מי שסובב אותי ולכל מי שאני יקר לו"
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אהוד אולמרט מסובך עד צוואר בחשדות ופרשות פליליות ובית המשפט הפך לסוג של בית שני עבורו, עד שייכנס לבית הכלא.

    היום התקיים בבית המשפט העליון דיון בפני הרכב מורחב של חמישה שופטים בערעור שהגיש ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט על הרשעתו ועונשו בפרשת מעטפות הכסף – המכונה פרשת טלנסקי.

    לטענה שהעלה סנגורו של ראש הממשלה לשעבר, עו"ד אייל רוזובסקי, שיש לחפוף בין פרשת טלנסקי לפרשת הולילנד, שבגין הרשעתו בה נשלח אולמרט למאסר של שנה וחצי, אמר השופט ניל הנדל: "אם מדובר בשתי פרשות והעמדה היא שצריך לעשות שני עונשים בחופף מה ההיגיון בזה? אדם עבר שתי עבירות שונות, שני מעשים שונים. מדוע שיקבל סוג של הנחה? בהנחה שההרשעה נשארת על כנה, מדוע לא לעשות בצורה מצטברת כדי שהמקרה השני גם יקבל עונש? המשמעות של זה היא סוג של מבצע – מקבל שניים במחיר של אחד".

    עם זאת דיבר בפני השופטים אולמרט עצמו ואמר בין היתר: "אני גם לא אטען טענה כלשהי שנוגעת לעניינים קשורים למדינת ישראל. מה שידוע ידוע ומה שלא ידוע מוטב שיישאר לא ידוע. עניינים שככל שמדברים עליהם פחות לפעמים זה טוב. אני מדבר על פעילות של עשרות שנים שמעולם לא התעשרתי, שהקדשתי ימים ולילות כדי לסייע ליחידים ולמוסדות בעניינים שקובעים את איכות חיינו, את טובת חיינו, של אנשים רבים".

    אולמרט המשיך וניסה לדבר ללב השופטים "זה לא סוד אני נתון במצב שאני באופן סובייקטיבי, אני לא מבקש מאף אחד להסכים לזה, שהוא בתחושתי, בתחושת בני משפחתי, חמשת ילדיי, רעייתי, 11 נכדיי,  שהם רואים את זה כמרדף. אמרתי פעם בית המשפט המחוזי שהעדתי במשך עשרות ישיבות שהתחושה שלי כאשר נחקרתי שעה אחת, יש שהוא מתאמן בטניס ויש מכונה שמעיפה את הכדורים במהירות לכל הכיוונים וכל פעם הוא צריך להגיב, ככה אני הרגשתי. לא יום ולא חודש אלא למעלה מעשר שנים. אני לא יודע מה מוגדר בצורה משפטית "עינוי דין", אני יכול להגיד לכם כבודכם, זה לא קל. זה לא פשוט. המחירים הם מחירים שאני לא מרגיש אני יכול הכלה רגשית כאן לעמוד ולתאר אותם. לכל מי שסובב אותי ולכל מי שאני יקר לו. הפנייה שלי אליכם היא רק במישור הזה, אני לא מתווכח, אני לא מערער עכשיו, אני לא מערער על דברים שנאמרו ולא על דברי בית משפט, כל חיי כיבדתי את בית משפט. אני מדבר רק על דבר אחד, איך במכלול הזה נשקל גם העניין האישי ולצורך זה מספיק לי מה שאמרה התובעת בהקשר הזה- האישי. מעבר לדברים האחרים שאני לא צריך לומר מה עשיתי במשך 30 השנה האחרונות".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      בס"ד

      שקודם ירחמו על הרב פינטו שלא עשה דבר, ובטח לא דברים מהסוג שמואשם להבדיל מר אולמרט
      הרב פינטו הוא גדול בתורה ולו הרבה תלמידים שהם לו כבנים
      ויש לו משפחה עניפה, וכעת הוא במצב בריאותי מסוכן
      אנו דורשים שיפטרו את הרב פינטו מעונש מאסר שלא מגיע לו כלל וכלל וגם אינו יכול לרצות אותו!!!