עשרות אלפים בהילולת הבבא סאלי • הגבירים תרמו, ועם ישראל העתיר

    דוד לזר No Comments on עשרות אלפים בהילולת הבבא סאלי • הגבירים תרמו, ועם ישראל העתיר
    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עשרות אלפים פקדו את ציונו של בבא סאלי זיע"א במהלך שבוע ההילולא לרגל מלאת שלושים ושתים שנים להסתלקותו. ההילולא המסורתית החלה בחנוכת מקום חדש לתורה ותפילה בביתו של בנו וממשיך דרכו, כ"ק האדמו"ר רבי ברוך אביחצירא. מביתו של האדמו"ר יצאה התהלוכה השנתית בליווי מאות אנשים לרגל הכנסת ס"ת לבית הכנסת הנמצא במתחם הציון הקדוש.

    מנכ"ל המוסדות גואל ועקנין מסכם בסיפוק רב את ימי הילולא שהחלו כבר בתחילת שבוע שעבר ועד לשבת קודש, בה שבתו מספר מצומצם של גבירים מהארץ ומהעולם במתחם המוסדות ביחד עם האדמו"ר ואף התחייבו להגדיל את התרומה השנתית לטובת אחזקת מוסדות התורה ע"ש בבא סאלי זיע"א.

    "כבר בתחילתו של שבוע ההילולא החלו אלפים לפקוד את הציון הקדוש, כשבין העולים עשרות אוטובסים מהם ירדו מאות בני ישיבות מרחבי הארץ שהגיעו לשפוך שיח בציונו הקדוש של בעל ההילולא" אומר ועקנין.

    את המעמדים השונים כבדו בנוכחותם גדולי ישראל רבנים, דיינים וראשי ישיבות ובראשם הרב הראשי לישראל, הראשל"צ הרב יצחק יוסף.

    במעמד המרכזי בציון הקדוש נטלו חלק הרב פנחס כהן, רבה של נתיבות. האדמו"ר רבי פנחס אביחצירא. האדמו"ר רבי יחיאל אביחצירא, רבה של רמלה. הרב יעקב ישראל איפרגן. הרב מיכאל ועקנין, רבה של יקנעם. הרב יהודה דרעי, רבה של באר שבע. הרב דוד אביחצירא, רבה של יבנה. הרב אליהו אילוז, רבה של אור עקיבא. הרב יוסף לסרי, רבה של בית שאן. שר הדתות דוד אזולאי, ח"כ יצחק וקנין, ח"כ יואב בן צור וסגן ראש עיריית ירושלים צביקה כהן.



    0 תגובות