- רדיו קול חי - -

טקס סיום הש"ס של מאזיני השיעור היומי

אחת לשבע שנים וקצת מתאספים יחד המוני בית ישראל לחגוג את סיום הש"ס במסגרת הדף היומי, כאן ברדיו קול חי משודר השיעור היומי [1] על ידי הרב בנימין מילצקי שליט"א מידי בוקר בשעה 5:00 בשיעור משתתפים אלפי מאזינים הלומדים בשיעור מידי יום.

אמש, נערך טקס מרהיב עין בהשתתפות רבנים, אישי ציבור, מאזיני השיעור, מר יוסף גרינפלד יו"ר קבוצת קרדן מבעלי הרדיו, מר עידו ליבוביץ מנכ"ל הרדיו, צוות הרדיו ואורחים רבים שגדשו את האולם בשמחה של מצווה. בטקס שנערך סביב שולחנות ערוכים באולמי 'הדודאים' בבני ברק התקיים סיום הש"ס על ידי מגיד השיעור הרב מילצקי שליט"א, ולאחריו יצאו המשתתפים בריקוד של מצווה והסבו יחד עם האורחים לסעודת מצווה.

באירוע השתתפו הרב דוד לאו שליט"א רב העיר מודיעין שנשא דברים ובירך את משתתפי השיעור והחוגגים באירוע, הרב אברהם יוסף שליט"א, רב העיר חולון ומגיש פינת הלכה קבועה ברדיו שאף נשא דברים ועמד בדבריו על חשיבות שיעור הדף היומי, ומגיד השיעור הרב בנימין מילצקי שליט"א שאמר כי זהו ככל הנראה שיעור הדף היומי הגדול בעולם, והודה בדבריו לשומעי לקחו ולצוות הרדיו.

את האירוע הנעימה בנגינתה תזמורת שלהבת בניצוחו של גלעד פוטולסקי, יחד עם הזמרים אהרן רזאל ויעקב שטרן, ולסיום, זכו משתתפי האירוע לקבל למזכרת מהאירוע המרגש את הכרך הראשון של הש"ס – מסכת ברכות מתנת מתיבתא.

עם סיום הטקס, התיישבו המאזינים יחד עם הרב מילצקי סביב השולחן לשיעור הדף היומי הראשון במסכת ברכות.

הטקס כולו הועבר בשידור חי ברדיו קול חי לאלפי המאזינים שנבצר מהם להשתתף באירוע.

צפו בגלריית תמונות מטקס סיום הש"ס.