- רדיו קול חי - -

"אַתָּה תּוֹמִיךְ גּוֹרָלִי" • אתר 'קול חי' מכניס אתכם להגרלת הלוטו האמריקאית

ארה"ב באופוריה. בהגרלת הלוטו הענקית שנערכה אמש, לא עלה כל זוכה, דבר שהקפיץ את סכום הזכייה לשיא אסטרונומי ובלתי נתפס של מיליארד וארבע מאות מיליון דולר.

אם סכום הכסף הכהה את חושיכם ולרגע התבלבלתם, איבדתם את הריכוז במילים ובספרות, אז הנה שוב תזכורת לסכום שישנה את חייו של הזוכה לנצח: מיליארד ושלש מאות מיליון דולרים תמימים.

הסיכויים ש'קול חי' לא ילווה אתכם ביוזמה חדשנית ומקורית גם בהגרלת הענק, שווים לסיכויים שלכם לזכות בהגרלה… כי גם בהגרלת הלוטו ההיסטרית: 'קול חי' תמיד אתכם, ומציע לכם 'דיל' ייחודי.

גם אתם רוצים לקחת חלק בחלום האמריקאי של התעשרות בהון עתק? זקוקים לתגבור כלשהו למשכורת הגבולית? לא מגיע לכם לחתן את ניני התתי-נכדים בני הנינים בכבוד ובשלווה?

כל שעליכם לעשות הוא לקרוא בכוונה את פרק התהילים המצורף, לקבל עליכם קבלה טובה, לכתוב לנו בתגובות את שמכם ואת מספר הטלפון שלכם הכניסו לתיבת המייל (מאות תגובות עם מספר טלפון גלוי לא אושרו).

והיה כי הכרטיס ש'קול חי' רכש יעלה בהגרלה, הרי שמחצית מסכום הזכייה יחולק בין כל מקבלי הקבלות הטובות. או בקיצור, יש לכם רק מה להרוויח, והרבה… אז קדימה למשימה!

א מִכְתָּם לְדָוִד שָׁמְרֵנִי אֵל כִּי חָסִיתִי בָךְ: ב אָמַרְתְּ לַיהוָה אֲדֹנָי אָתָּה טוֹבָתִי בַּל עָלֶיךָ: ג לִקְדוֹשִׁים אֲשֶׁר בָּאָרֶץ הֵמָּה וְאַדִּירֵי כָּל חֶפְצִי בָם: ד יִרְבּוּ עַצְּבוֹתָם אַחֵר מָהָרוּ בַּל אַסִּיךְ נִסְכֵּיהֶם מִדָּם וּבַל אֶשָּׂא אֶת שְׁמוֹתָם עַל שְׂפָתָי: ה יְהוָה מְנָת חֶלְקִי וְכוֹסִי אַתָּה תּוֹמִיךְ גּוֹרָלִי: ו חֲבָלִים נָפְלוּ לִי בַּנְּעִמִים אַף נַחֲלָת שָׁפְרָה עָלָי: ז אֲבָרֵךְ אֶת יְהוָה אֲשֶׁר יְעָצָנִי אַף לֵילוֹת יִסְּרוּנִי כִלְיוֹתָי: ח שִׁוִּיתִי יְהוָה לְנֶגְדִּי תָמִיד כִּי מִימִינִי בַּל אֶמּוֹט: ט לָכֵן שָׂמַח לִבִּי וַיָּגֶל כְּבוֹדִי אַף בְּשָׂרִי יִשְׁכֹּן לָבֶטַח: י כִּי לֹא תַעֲזֹב נַפְשִׁי לִשְׁאוֹל לֹא תִתֵּן חֲסִידְךָ לִרְאוֹת שָׁחַת: יא תּוֹדִיעֵנִי אֹרַח חַיִּים שֹׂבַע שְׂמָחוֹת אֶת פָּנֶיךָ נְעִמוֹת בִּימִינְךָ נֶצַח:

הגרלה לוטו [1]