לוחמי צדק • 'הוט מובייל' ומסלול הגלישה שהסתבך

    ארי וידר No Comments on לוחמי צדק • 'הוט מובייל' ומסלול הגלישה שהסתבך
    7:00
    19.04.24
    חדשות קול חי No Comments on דיווחים זרים: ישראל תקפה שורת מטרות באיראן | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בנימין הוא לקוח זה מספר שנים של חברת הסלולר 'הוט מובייל'. בבעלותו מספר קווים, וכאשר נגמרה לו חבילת הגלישה בת ה-3 ג'יגה, בחודש שעבר, הוא חשב שדבר פעוט הוא לעבור מסלול ולקבל נפח גלישה גדול יותר.

    אולם, מסתבר שהמציאות טפחה על פניו, ולא באדיבות. בנימין התקשר לחברה וביקש לרכוש חבילה מורחבת. הוסבר לו שעל מנת לעבור מסלול הוא ייאלץ להיפרד באופן חד פעמי מ-59 ₪ ובנוסף ישלם עוד סכום קבוע על חבילת הגלישה. הלקוח לא הבין למה הוא כלקוח שמבקש שירות נוסף אמור לשלם מלבד השירות גם דמי מעבר מסלול, אולם הסכים וביקש את נפח הגלישה הגדול ביותר. 10 ג'יגה.

    למחרת הופתע בנימין לקבל הודעת טקסט מהחברה בה נכתב כי הוא ניצל 95 אחוז מנפח הגלישה. הוא התקשר וביקש לוודא. נאמר לו לדבריו ע"י הנציגה כי גם לה אין הסבר, וכי נציג בכיר יחזור אליו.

    בד בבד, ביקש בנימין לרכוש קו נוסף, ועל כן בישרה לו הנציגה כי נציג מכירות יתקשר אליו. כך היה. נציג המכירות התקשר. בתחילה ביקש בנימין להסביר לו כי הוא לא רואה בעין יפה את השתלשלות העניינים כפי שהייתה עמו עד כה, ואז במפתיע, נותקה השיחה לבנימין בפרצוף.

    בנימין עוד ניסה משך מספר ימים להתדיין מול חברת 'הוט מובייל', אולם הרגשתו הייתה כי הוא נתקל בקיר אטום. "אין עם מי לדבר. הם מנצלים את זה שהם חברה גדולה ולא מתחשבים בי" אמר ל"לוחמי צדק".

    אולם, מסתבר שכש"לוחמי צדק" נכנסו לתמונה, התמונה משנה פניה. ולכן, הסכימה לפתע החברה להתדיין עם בנימין ולהגיע עמו לעמק השווה תוך שהם מזכים אותו על חריגות הגלישה.

     מ'הוט מובייל' נמסר בתגובה ל"לוחמי צדק": "נציגי השירות שלנו יצרו קשר עם הלקוח ופתרו את הנושא לשביעות רצונו. עקב אי ההבנה שנוצרה, לפנים משורת הדין, HOT תזכה את הלקוח על חריגות הגלישה".



    0 תגובות