צביקה כהן: "אפילו אם יביאו מיליונים ללימוד תורה – נצביע נגד העברה למנהל"

    ישראל פריי 1 Comment on צביקה כהן: "אפילו אם יביאו מיליונים ללימוד תורה – נצביע נגד העברה למנהל"
    8:47
    25.04.24
    בנצי לייזרוביץ No Comments on צפו: שידור חי ממעמד ברכת הכהנים בכותל המערבי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שבוע חלף מתפילת קבלת שבת מרכזית ברחובה של קרית יובל, במחאה על חילולי השבת במנהל הקהילתי בשכונה, ונראה כי מבין שלל המחלוקות בשכונה, לפחות נושר זה הגיע להכרעה. היום הודיע ניר ברקת כי לא יוקרנו סרטים במנהל, ונטל את מלוא הסמכויות לביצוע ההחלטה.

    סגן ראש עיריית ירושלים (ש"ס) צביקה כהן, שוחח עם אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית", ופרס את התהליך הארוך שעברה הנציגות החרדית בעירייה בהכוונת הרבנים עד להישג שהגיעו אליו בהידברות עם ראש העיר.

    "כשהתחלנו לטפל בעניין קריית יובל, עמדנו בפניי שוקת שבורה. חילולי שבת בפרהסיה, הדרת חרדים ממתקנים ציבוריים, ועוד בעיות רבות. בשבת האחרונה התפרצו כל הרגשות, ההפגנה עשתה את שלה, זה היה חשוב. ההפגנה בשבת אחרונה פרקה תהליך שהצטבר, מורסה שהתפוצצה". אמר כהן.

    סגן ראש העיר סיפר על פגישה עם ברקת, בה אמר כי יתנגדו לכל העברה תקציבית למנהל. "אמרתי לראש העיר: גם אם היית מעביר מליוני שקלים ללימוד תורה של אלפי דפי גמרא, ומסרבים להעביר פרוטה למנהל כזה".

    כהן טען כי החילונים בשכונה הם "קבוצה מיליטנטית שבאה להשתלט. זאת קבוצה שכבשה את המנהל והחליטה לעשות שם ככל העולה על רוחם. היום ישבו אצלי מסיעת התעוררות והסברתי: נגד ההליכים הטבעיים בשטח – אף אחד לא יכול להשתלט". כהן הבהיר כי "אף תושב חרדי לא רוצה שחילוני יעזוב את השכונה לא רוצים להציק, מדובר בצרכים בסיסיים אנושיים שא"א לוותר עליהם".



    1 תגובות

    מיין תגובות