לוחמי צדק • חלם ב'הוט': הטכנאי הגיע פעמיים לטבריה במקום לירושלים

    ארי וידר 1 Comment on לוחמי צדק • חלם ב'הוט': הטכנאי הגיע פעמיים לטבריה במקום לירושלים
    19:28
    24.04.24
    אבי יעקב 1 Comment on קוגל או נשק חם? הדרישות של הרב ברושויסברגר לגיוס בצה"ל • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מ. ט. היה לקוח של ספקית האינטרנט 'הוט'. לאחר שעבר לחו"ל, הוא ביקש לנתק את מנוי האינטרנט שלו מחברה, ואז החלה מסכת הייסורים, לדבריו.

    כשחזר מחו"ל הוא מצא כי יש לו חוב כספי לחברה. מ. שילם את החוב וביקש להתנתק מהחברה. בחברה הסבירו לו שעל מנת להתנתק יש צורך בהגעת טכנאי לביתו, ככל הנראה בכדי לאסוף את הציוד. כשעברו מספר שבועות, כך מספר מ. הוא פנה שוב לחברה וביקש להזמין שוב טכנאי, ואז לדבריו תואם לו טכנאי, אולם בהגיע המועד התקשרו אליו מהחברה וטענו כי הטכנאי נמצא והגיע לכתובת.

    מ. לא ראה שום טכנאי ועל כן שאל היכן הטכנאי, ועל כך נאמר לו, כי הטכנאי נמצא ברחוב ירושלים בטבריה. אוי ואבוי, השיב מ. לאנשי החברה. אני גר ברחוב טבריה בירושלים ולא בעיר טבריה, ועל כן תיאמו לו בחברה שוב טכנאי.

    בהגיע מועד הגעת הטכנאי, התקשר הטכנאי ללקוח, אולם, כמעשהו בראשון, כך מעשהו בשנית. שוב שוגר הטכנאי לרחוב ירושלים בטבריה ולא לרחוב טבריה שבעיר הבירה.

    בצר לו החליט מ. להתנתק מ'הוט' באמצעות ניוד ל'בזק', אלא שהפעם גילה לדבריו כי עדיין מנסים לגבות ממנו תשלום חודשי.

    לדברי מ. הוא פנה שוב ושוב ל'הוט', אולם לדבריהם אין הם מחייבים אותו על כלום. ולמ. הבעיה.

    לאחר ש"לוחמי צדק" נרתמו למשימה ופנו לחברת הוט, הסבירו בהוט כי אכן מ. כבר אינו לקוח שלהם, אולם הבטיחו לבדוק היטב מי ועל מה מחייבים את מ. מידי חודש.

    מחברת הוט מסרו ל"לוחמי צדק" כי דיברו עם הלקוח לאחר פניית המדור, והוסבר לו כי המנוי אינו פעיל עוד. בנוגע לחיוב שטוען הלקוח, אומרים בהוט כי סיכמו עם הלקוח כי יבדוק מול הבנק מהיכן הוא מחויב ובחברה מבטיחים להמשיך בטיפול עד לשביעות רצונו המלאה של הלקוח.

    נתקלתם גם אתם בעוולה צרכנית? פנו אלינו באמצעות המייל האדום שבראש האתר, מפרטים את המקרה כולל תאריכים וכל מידע רלוונטי, ואנו נפעיל את מדור 'לוחמי צדק' עבורכם.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      גם אצלי קרה כזה מקרה עם הוט.
      הייה צריך להגיע טכנאי לבית, הכתובת היתה בשכונת רמות בירושלים והם שלחו טכנטי למושב רמות בצפון. (ליד הכנרת)
      וכן גם חברות אחרות, יש לי חבר גר בגבעת זאב ויש רחובות חופפים לשמות רחובות בירושלים אז קבוע נשלחים לשם הטכנאים או משלוחים, הפקידות לא רושמות מדויק או איני יודע מה ואז קורה טעויות עם עגמת נפש