ראש עיריית לוד: "רואה מיילים מרוכשי דירות באחיסמך שחתימתם מהנדס תע"א או עובד היי טק"

    ישראל פריי 1 Comment on ראש עיריית לוד: "רואה מיילים מרוכשי דירות באחיסמך שחתימתם מהנדס תע"א או עובד היי טק"
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    באחד המיקומים הטובים היותר למגורים, עומדות להם שוממות קרקעות היישוב אחיסמך הסמוכיות ללוד. מאות רוכשים מחכים בעיניים כלות ובכיסים מידלדלים למימוש הפרויקט המבטיח לבניית אלפי יחידות דיור למשפחות חרדיות, שמתעכב מזה שנים.

    "גלובס" סקר בכתבה ארוכה את התהליך הממושך שעברו שיווקי הקרקעות, תוך שהוא מגולל עדויות של שלל אישים הקשורים לפרויקט מכל היבטיו. ראש עיריית לוד הביע "חשש ממה שקרה בבית שמש".

    יאיר רביבו אמר ל"גלובס": "עיר שיצאה מוועדה קרואה לא יכולה לשאת בעצמה נטל של 3,000 יחידות דיור רק למגזר חרדי, שגם בינתיים על פי השינויים הפכו ל-3,600 יחידות דיור, מה שמתורגם לתוספת 25-30 אלף תושבים".

    עוד הוסיף ראש העיר: "אני עמדתי על כך שהיחידות שנותרו ישווקו לאוכלוסיה כללית חילונית או דתית לאומית. ישבתי עם היזמים החרדים והם התחייבו לא לגשת למכרזים החדשים. אם הם יגשו, הם התחייבו לא לשווק את הדירות לחרדים, וזאת במטרה לאזן את התמהיל".

    לדבריו, "אני אופטימי כי התחלנו להכיר את האוכלוסיה ונוכחתי לדעת שהאוכלוסיה החרדית שמגיעה לכאן היא מאוד איכותית, השינויים המבורכים שעוברים על החברה החרדית עוברים גם אל הזוגות הצעירים שמגיעים לכאן, וזה אומר הרבה נשים עובדות, אקדמאיות. אני רואה מיילים מאנשים שרכשו דירות בשכונה שהחתימה שלהם היא מהנדס בתעשייה אווירית או עובד היי טק. הדור הצעיר הרבה יותר פתוח. זה מעודד, כי לוד זקוקה לאוכלוסיה חזקה. התוכנית כוללת גם שטחי תעסוקה שנכוון אותם לכאלה שיתאימו לציבור חרדי עובד".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      ואם הם אברכים בני תורה הרביבו הזה לא רוצה אותם בעיר המסכנה שלו?!
      בושה וחרפה!!!