פרוייקט חדשני: שילוב סטודנטים חרדים בארגונים מובילים במשק הישראלי כמתמחים

    אתר קול חי No Comments on פרוייקט חדשני: שילוב סטודנטים חרדים בארגונים מובילים במשק הישראלי כמתמחים
    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השבוע התקיים ב'מרכז האקדמי לב' יום חשיפה של תכנית ההתמחות החדשה "הדבר הבא", שמסייעת לסטודנטים חרדים להשתלב בעולם התעסוקה. היום החל במפגש היכרות עם התכנית במעמד אלי שלמן, סמנכ"ל מנהל תלמידים במרכז האקדמי לב, נציגי הג'וינט – ראובן גורבט וישראל אוזן, מנהל תכנית "הדבר הבא" אבי לב, מנהל מרכז "כיוון" יחיאל אמויאל, נתן קנדלר מקרן ידידות טורונטו וכן מנהלת מדור ההשמה במרכז האקדמי לב יעל גנדמן. במהלך היום עברו התלמידים מיונים וראיונות על ידי מדור השמה.

    תכנית ההתמחות "הדבר הבא" הינה מיזם משותף של "ג'וינט ישראל" ועמותת "אלומה" בשיתוף עם מדור השמה במרכז האקדמי לב. התכנית מסייעת לסטודנטים חרדים לקראת סיום התואר להשתלב בעולם התעסוקה בהתאם לשדה המקצועי בו בחרו ללמוד. שילוב הסטודנטים בארגונים מובילים במשק הישראלי ובמוסדות ממשלתיים כמתמחים, מאפשר להם לצבור ניסיון התחלתי בתחום ולהכיר את האפשרויות שפתוחות בפניהם. תפקידי ההתמחות הכוללים מספר שעות עבודה שבועיות, תואמים את תחומי הלימוד של הסטודנטים ובכך מעשירים אותם בקשרים ובכישורים רלוונטיים.

    יעל גנדמן, מנהלת מדור ההשמה במרכז האקדמי לב מציינת כי שילוב לימודים ברמה גבוהה יחד עם הזדמנויות כאלה היא תופעה נדירה והצלחת התכנית תלוייה במחויבות ובעשייה. "זוהי דרך טובה להבין וללמוד את שוק העבודה ואף להתחיל לנווט את הדרך העתידית. זוהי דרך ארוכה ואני מודה לגורמים הרבים שמסייעים לנו", היא מסכמת.



    0 תגובות