ראש עיריית בני ברק בסיור מיוחד של הנהלת ידידות טורונטו בעיר

    אתר קול חי No Comments on ראש עיריית בני ברק בסיור מיוחד של הנהלת ידידות טורונטו בעיר
    17:47
    25.04.24
    פנחס בן זיו No Comments on ריקודי שמחה והודיה: בירושלים טרם עיכלו את גודל הנס

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הנהלת עמותת ידידות טורונטו התארחה בעיר בני ברק בחסותו של ראש עיריית בני ברק חנוך זייברט.

    הסיור התקיים יחד עם מנהלי מחלקות ואגפים מתחומי החינוך והרווחה ובמהלכו התקיימו דיונים בנושאים מקצועיים הנוגעים לתחומי הפעילות המשותפים לידידות טורונטו בעיר בני ברק.

    ידידות טורונטו תומכת ומעורבת מזה שנים ארוכות במגוון תחומים בעיר בני ברק. הפרויקט הבולט שבהם הוא: פרויקט אל הנפש המופעל בבתי ספר ובתלמודי תורה ומעניק סבסוד והכוונה לטיפולים רגשיים עבור תלמידים הזקוקים לכך. כמו כן ידידות טורונטו תומכת בעמותות וארגונים בולטים בעיר כמו: בית החולים מעייני הישועה, ארגון עזר מציון, ארגון בית חם ועוד.

    במהלך הסיור התקיימה ישיבת עבודה מקצועית במשרדי ארגון הקשיבה, במהלכה התקיים דיון חינוכי ער בין גורמי המקצוע ששיתפו ביניהם ידע מקצועי וסקרו את פעילות הארגון לקירוב ומניעת נשירה של נערים ונערות בעיר.

    ראה"ע  זייברט ציין את תרומתה ואת פעילותה המבורכת של ידידות טורונטו לתושבי העיר ולכלל הציבור החרדי בתחומים חשובים אלה "אנו מוקירים את פעילותו ומסירותו של הרב שפירא מנכ"ל ידידות טורונטו ואת רצונו לסייע בכל הדרוש לרווחת תושבי העיר".

    הרב שפירא בירך על שיתופי הפעולה הקיימים והודיע על רצונה של הנהלת ידידות טורונטו להרחיב ולהקדיש משאבים נוספים להעמקת המיזמים השונים בתחומי החינוך, הבריאות והרווחה לרווחת תושבי העיר בני ברק.

    סיור ידידות טורונטו בבני ברק (2)

    סיור ידידות טורונטו בבני ברק (1)



    0 תגובות