"נקמה עצורי ציון" • שני רימוני עשן הושלכו לבית פלסטיני סמוך לרמאללה

    בנצי לייזרוביץ No Comments on "נקמה עצורי ציון" • שני רימוני עשן הושלכו לבית פלסטיני סמוך לרמאללה
    15:19
    25.04.24
    קובי פינקלר No Comments on דרמטי: מפקד חיל האוויר השתתף בעצמו בתקיפה | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על רקע סאגת עצורי דומא, הבוקר (שלישי) הושלכו שני רימוני עשן לבית שבו לנו זוג הורים ובנם התינוק, בן תשעה חודשים בכפר ביתילו סמוך לרמאללה. לא דווח על נפגעים באירוע ועל בית סמוך רוססה הכתובת "נקמה ד"ש עצורי ציון".

    על פי דובר משטרת מחוז ש"י, "לפנות בוקר, בסמוך לשעה 3:30, דווח על אירוע פשיעה לאומנית בביתילו. כוחות משטרה וצה"ל נכנסו לכפר ומחקירה ראשונית עולה כי באחד מבתי הכפר נופצה שמשת החלון והושלכו רימוני גז מדמיע לתוך הבית, ועל קיר רוססה הכתובת 'נקמה ד"ש עצורי ציון'. חקירה נפתחה במשטרת מחוז ש"י ביחידה לפשיעה לאומנית".

    חוסין אל-נג'אר בעל הבית, סיפר כי "בשעה 1:30 בלילה הגיעו מתנחלים ופגעו בשני בתים. בבית אחד שברו את הזכוכית והשליכו שני רימוני גז. בבית היו האב וילד ופעוט בן 9 חודשים שנחנקו. בבית השני שליד כתבו על קירות כתובות נאצה ובנס לא היו נפגעים. אחרי המקרה יצאו מבתיהן שתי המשפחות והזעיקו עזרה. לצערי לא הצלחנו לראות את המבצעים. המקרים האלו חוזרות על עצמם שוב, ואין מי שיגן עלינו. אנו צריכים להגן על עצמנו בכוחות עצמנו כי זאת לא פעם ראשונה שפוגעים באותו בתים. בעבר היה לנו שני מקרים דומים שבהם נשרפו כלי רכב לשכנים".

    לדבריו, "למבצעי הטרור אין רחמים. אם ימשיכו בדרכם, יירצחו עוד אנשים וילדים כמו הארוע שהתרחש בדומא. חובה לארגן שמירה לכפר כי כולנו מרגישים בפחד ובסכנת חיים".



    0 תגובות