מטיילים בחנוכה עם קובי פינקלר • אילת כפי שלא הכרתם

    כתב וצילם: קובי פינקלר 4 Comment on מטיילים בחנוכה עם קובי פינקלר • אילת כפי שלא הכרתם

    אילת מזוית אחרת: שפע אטרקציות, מסעדות, פעילות מעל ומתחת לפני הים. גם הלינה בתוך אנייה ומגדלור בתוכה • קובי פינקלר בסקירה מיוחדת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אילת מזוית אחרת: שפע אטרקציות, מסעדות, פעילות מעל ומתחת לפני הים. גם הלינה בתוך אנייה ומגדלור בתוכה.

    חוף אילת

    "אילת מזווית אחרת". כך מגדירים בעיר הדרומית את הפעילויות, האפשרויות ומלאי ההיצע שמציעים אתרי העיר ומרחביה.

     מצאנו כאן,שפע אטרקציות, שפע של מסעדות, פעילות מעל ומתחת לפני הים. גם הלינה בתוך אניה ומגדלור בתוכה.

    חוף אילת

    מעל ומתחת למים

    כעיר השוכנת לחוף הים האדום ומפרץ אילת, אך טבעי הוא הדבר שחלק לא מבוטל מהפעילות מתבצעת סביב הים ומכמניו.

    "עולם הכרישים" התת ימי

    במצפה התת ימי הוקמה לפני כשנה, בריכת הכרישים הגדולה במזרח התיכון – חוויה ייחודית יוצאת דופן.

    הביקור נפתח באולם חשוך, שבקצהו חלון ענק 4 /10 מ' עוצר נשימה המחדיר פנימה אור כחלחל וענוג המשקיף על בריכה בגודל של 575 מר'. הבריכה מאכלסת 18 כרישים, חתולי ים, עטלפי ים ואלפי דגים מרהיבים החיים בהרמוניה מושלמת ביחד. את הבריכה חוצה מנהרה שקופה שהמבקרים שעוברים בה ורואים את הכרישים ממש במרחק נגיעה. כאילו צללו לצדם בים. להשלמת החוויה הוקם מתחם אינטראקטיבי מודרני וחוויתי הכולל משחקים לילדים ולמבוגרים, סרט, בריכת "בייבי שארק", אמפיתיאטרון הפונה לחלון ענק ועוד.

    המצפה התת ימי אילת

    ומה עוד ניתן לעשות בפארק המצפה התת ימי?

    המגדל (המצפה) – החלון שלנו  לים סוף מאפשר למבקרים הצצה לעולם התת ימי הצבעוני והמרתק. האקווריום שונית ים סוף, בריכת צבי ים, מוזיאון דגים נדירים – תצוגה של אלפי דגים נדירים בקתת האמזונס ומופע פתיחת צדפות. בנוסף, מידי יום מתקיימות האכלות החל מהשעה 11:00.

    מצפה התת ימי

    לא הרחק משם, בכביש העולה צפונה לאילת מצוי ריף הדולפינים. מזח עץ מאפשר צפייה מקרוב באחד מבעלי החיים היותר ידידותיים לאדם, הדולפין. המזח הצף בריף הדולפינים מאפשר גישה קרובה מאוד לעולמם. אפשר להתיישב עליו, ולשלוח רגליים יחפות למים, או להשתרע על הפופים הצבעוניים, וליהנות מתנודות הגלים, וממראה משפחת הדולפינים המשחקת במים. שלוש פעמים ביום מאכילים כאן את הדולפינים ואל תחמיצו חוויה זו.

    מצפה אילת

    אחרי שראינו אתל הדולפינים בתוך המים , למה שגם אנחנו לא נלמד מהם ונרד למעמקים?

    דיפ סיאם (שתי חברות שהתמזגו יחדיו), מאפשרים לכל אחד (מגיל 8 עד שמונים..), צלילת הכרות חוויתית ביותר. בתוך מרכז המבקרים החדיש והנגיש אל מול חוף אלמוג

    מקבלים הסבר מעמיק (תרתי משמע) מחן וצוותו, עוטים את בגד הצלילה ואת בלון החמצן , יורדים לחוף עם הקלנועית ומכאן הטבע בפניכם. בעומק ששה מטרים, מיטיב חן וצוות המדריכים להראות אלמוגים, שושנות ים, "בוטנים" מסוגים שונים. חוויה של פעם בחיים אמרו לי בהתחלה. אחרי הצלילה הזו פשוט תתמכרו לזה.

    ככה זה יראה בצלילה. נפלא ולא כדאי להחמיץ.08-6323636

    אחרי המים לגמלים, לחמורים ולחבלים.

    בלב הערוץ הציורי של נחל שלמה, ונחל צפחות, ממוקמת חוות הגמלים אילת. מיקום מושלם המשלב אקשן ורוגע בתפאורה טבעית ובאווירה מדברית.

    אילת גמלים

    אפשר ליהנות כאן מטיולי גמלים (בין שעה וחצי לארבע שעות), לעלות לטיול טבע על כרכרות חמורים ולהשלים את החוויה בפארק החבלים הגדול מסוגו בארץ.

    כ- 700 מטר של מסלולי אקשן ב- 3 רמות קושי: נדנדות, אומגות, רשתות טיפוס, מעברי אתגר תלויים, גשרי חבלים ואפילו אופניים על חבלים. כל מה שחלמתם עליו תקבלו בחבילה אחת. וברוח המסורת המדברית, שהכנסת אורחים היא אחד מערכיה המרכזיים, טל וצוותו אכן עושים זאת בצורה הטובה ביותר. אפילו תה מדברי מהביל תקבלו במקום. 08-6370022

    טופ 94

    באזור התעשייה שחורת, חמש דקות נסיעה מצפון למרכז העיר הוקם לאחרונה מתחם מדהים. טופ 94.

    המקום הינו, פארק האתגרים היחיד מסוגו בארץ, המקבץ תחתיו מספר ענק של פעילויות לכל המשפחה. במתחם אזור קירות וצוק טיפוס אתגריים המדמים את הרי אילת ומתנשאים עד לגובה של 19 מטרים.

    חוף אילת

    במקום, מדרגות ייחודיים, פארק חבלים, מתקן מקפצה חווייתי, חץ וקשת ואם לא די בכל אלו במתחם גם פיינטבול מהנה ומסלול קרטינג באורך 430 מטרים. ויש גם פיסת היסטוריה בדמות מוזיאון הנשק ההיסטורי והמאובזר, המהווה חלק משירות לקהילה ולכן הכניסה אליו היא ללא תשלום. ומעל הכל הצוות. אדיבות שאין כמותה. טלפון: 08-6109009

    צניחה חופשית – טנדם מעל חופי אילת

    טנדם הינה, צניחת היכרות בה הצונח רתום למדריך המצניח אותו ממטוס בגובה של כ 4 ק"מ. צניחה חופשית היא ההזדמנות היחידה בה יכול אדם ללא ניסיון או אימון ממושך לחוות ספורט אקסטרים במיטבו.

    הצניחה כולה החל מהעליה למטוס, הטיסה המרהיבה מעל הנוף עוצר הנשימה, היציאה מהמטוס הנפילה החופשית, ההתרגשות, הצרחות והנחיתה – מתועדת שניה אחר שניה חוויה למי שלא פוחד. כמוני.. למשל.

    מהאתגר בגבהים, לקרח ולאתגר הקרקעי, באייס מול החדש.

    אילת פינקלר

    שילוב בין מרכז קניות לבין החלקה על הקרח, כשסביבו שתי קומות של טבעות חנויות. הכל נראה מכל זוית ומכל פינה תוכלו לראות את הילדים או את עצמכם מחליקים.

    מוזיאון אילת

    שלושה אולמות ובהם תיאורים והסברים המוצגים בעזרת צילומים מצגות ומיצגים, אודות התפתחותה ההיסטורית –כלכלית-תעשייתית ותיירותית של העיר אילת, מביאים את פניה של העיר לדורותיה. באמצע היום כשחם ( מאד..) בחוץ, כנסו לשעה לצפות במאות צילומים המתארים את שלבי הקמתה, בשימת דגש על השנים הראשונות. מיצג מולטימדיה, מיצג מייסדים/ותיקים ועמדת הנצחה לחללים בני אילת שנפלו במערכות ישראל ובפעולות איבה. חשיבות גדולה יש לטיול בעיר הדרומית ובאתריה ההיסטוריים והגיאוגרפיים.

    אילת קרח, קניון

    לצדו של המוזיאון גלריות  וגולת הכותרת (החינמית) המזרקה הגדולה בארץ מסוגה.

    והיכן אוכלים ולנים?

    נמליץ הפעם עלך 3 מסעדות כל אחת בעל אופי שונה. האחת לחם- בשר ומה שבינהם, השניה זעפרן המרוקאית והשלישית תיאלנדית.

    הפינה התאילנדית, אילת

    עומר'ס – לחם, בשר ומה שביניהם

    זוכרים את השם טל? זה כנראה שם נפוץ באילת. לא רק בחוות הגמלים, לא רק ביחסי הציבור הנפלאים, גם כאן בעל המסעדה המעניינת הזו עונה לשם טל. משש בוקר ועד לחצות הוא על הרגליים" מזל שיש את שבת" אומרת אשתו.

    אוכל קובי פינקלר

    הבחור עושה בשדרות התמרים משהו מיוחד. בתוך לחם טעים פריך ואיכותי מוגשים מאכלי בשר שונים עשויים היטב וטעימים להפליא. לא בכדי השם הוא לחם בשר ומה שביניהם. טלפון 08-6521646

    זעפרן

    קם לו יהודי עם לב רחב וטוב, שעשה שנים רבות במלאכה במלון דן בעיר ופתח מסעדה שכולה ניחוחות וטעמים. קוסקוס, מפרום, קציצות, כבד קצוץ בטעם גן עדן, מעורב על הגריל ומה בעצם לא?

    אוכל קובי פינקרל

    מיקומה של המסעדה באזור התעשיה רק נותן הרגשה טובה יותר.טעם של בית. פתוח בצהרים. טל. 0774509080

    הפינה התיאלנדית

    שתי דקות מתחנת אגד, למול חניון המשביר לצרכן, ממוקמת הפינה התיאלנדית. גם כאן איש עם המון טוב עומד מאחוריה. כנראה שאלו הם אנשי אילת.

    המתחם הזה, מציע מגוון מנות כמו סושי, מוקפצים, מרקים קלאסיים וקינוחים טיפוסיים( כמו הבננה המוקרמת לנגד עינכם).

    אילת קרח, קניון

    המסעדה בכלל והמטבח בפרט מנוהלים על ידי תאילנדים במקור, מה שהופך את הפינה התאילנדית למקורית וייחודית. ואיך אומר הבעלים? "בשביל אוכל תאילנדי אמיתי לא צריך לטוס עד בנגקוק ( הוא עצמו כן טס..) מספיק להגיע לאילת". אנחנו מסכימים. 08-63744470

    והיכן לנים? במלון קלאב הוטל

    אין ספק. למשפחות ברוכות הילדים ולמשפחות הציבור הדתי זוהי התמורה הטובה והנכונה ביותר. לא רק שהמלון הינו מלון הסוויטות הגדול ביותר במזרח התיכון והמלון היחיד בישראל שנבנה ועוצב סביב נושא הים, המלון ממוקם בסמוך למרכז התיירות והבילוי של אילת ומשתרע על שטח נרחב של 40 דונם, מתוכם 12 דונם של פארק מים.

    בית הכנסת היפה, בנוי בתוכו.

    בית הכנסת, פינקלר

    מסעדת המגדלור נותנת את אפשרות האוכל וגם בחדרים (סליחה הסוויטות) יש מטבח מצויד בכל האביזרים. פשוט פתרון מושלם רוצים עוד?

    במלון, שלל פעילויות לילדים וחופש אמיתי להורים: מועדון הילדים -מפרץ הפירטים מציע מגוון מכונות משחק וסימולטורים חדישים, מופעים לילדים והפעלות מגוונות. הילדים כל הזמן עסוקים ובעיקר נהנים. לא צריך רכב, לא דאגה להסעות- אתם ממש במרכז.

    אילת מופע

     אפילו הטיילת  נוקתה וסודרה סוף סוף.. ולתוכה הוכנסו פסלים סביבתיים מנוף ומטבע האזור. פעילויות אוכל ולינה, בארץ השמש הנצחית. אילת מזווית אחרת.

    לפרטים ומבצעי בתי המלון ניתן לבקר באתר הבית של תאגיד התיירות אילת www.redseaeilat.co.il

    אילת נופש

     לתוכניות על המפה – הקליקו כאן



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      בסד
      לא מתאים להמליץ לציבור החרדי בלוי באילת מכמה סיבות, חוץ לארץ והפריצות
      תרבות יוון למהדרין, בפרט בימי החנוכה

    2. 2

      בתור אילתי לשעבר,איני מבין איך יכולים לחשוב להתקרב לשם בכלל. המקום מלא בפריצות וכמות התיירים שוה לכמות בתושבים [שאף הם ברובם לצערינו אינן שומרי תורה ומצוות]

    3. 1

      אילת לחילונים בלבד!!!!!!!!