לבני נגד נתניהו: "הוא אומר שאבו מאזן הוא אבי הטרור – ובסוף הוא לוחץ לו את היד"

    דוד לזר No Comments on לבני נגד נתניהו: "הוא אומר שאבו מאזן הוא אבי הטרור – ובסוף הוא לוחץ לו את היד"
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חברת הכנסת ציפי לבני תקפה הערב (שני) ב'מהדורה המרכזית' עם אבי מימרן ב'קול חי' – את ראש הממשלה בנימין נתניהו בעקבות הוראתו אמש לנתק את מרכז האיחוד האירופי מהדיונים סביב התהליך המדיני בין ישראל לפלסטינים, זאת בעקבות סימון מוצרי ההתנחלויות.

    לבני אמרה כי "נתניהו אומר לנתק מגע עם מרכז האיחוד האירופי, אבל הנה כעת הוא נפגש איתם, הוא מדבר נגד הצרפתים, והנה היום הוא ביקש להיפגש עימם".

    "זה כפל לשון, הוא אומר דברים שכאן נשמעים חזקים, אבל בפועל זה לא משפיע ובמקרה הגרוע זה גול עצמי", אמרה לבני על נתניהו, והוסיפה כי "הוא אומר שאבו מאזן הוא אבי הטרור – ובסוף הוא הולך ללחוץ לו את היד".

    איך את היית נוהגת במצב הקיים מול האיחוד האירופי? "הייתי מציע להילחם על הדברים הנכונים והצודקים, בעבר מנעתי החלטות שלהם, על ידי שיחת טלפון ופגישה והדברים נפתרו".

    לבני הוסיפה כי "הבעיה עם נתניהו היא – שהאירופאים שואלים אותו, מה אתה באמת רוצה, האם 2 מדינות כמו שאתה אומר באו"ם או כמו מה שהממשלה שלך אומרת. ולכן הם עושים צעדים שגם בעיני הם מאוד בעיתים".

    לסיום אמרה כי "אני מאוד מקווה שהממשלה לא תדבוק בהחלטות חד צדדיות שנועדו רק לתחזק את עצמה מבלי להתייחס לכל העמדות בציבור", אמרה ליבני.



    0 תגובות