לא תאמינו • מי הוא חבר הכנסת הכי אנטי-חברתי?

    איתי גדסי 2 Comment on לא תאמינו • מי הוא חבר הכנסת הכי אנטי-חברתי?
    19:23
    16.04.24
    קובי פינקלר No Comments on גלנט: "האיראנים נכשלו במתקפה ויכשלו בהרתעה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ לשעבר אבי וורצמן, מחליפו המיועד של ח"כ ינון מגל בכנסת ה-20, שימש כח"כ וכסגן שר החינוך בכנסת ה-19. ורצמן, היה הח"כ שקיבל את הציון הגרוע ביותר ב'מדד החברתי' מכל חברי הכנסת שכיהנו במשכן לאורך כל זמן כהונתה של הכנסת ה-19, כך עולה מ'המדד החברתי' – כלי מחקר שפיתח 'המשמר החברתי', ארגון הפועל למען חקיקה חברתית ושוויונית בכנסת ישראל ומודד את הצבעותיהם של הח"כים בנושאים כלכליים וחברתיים. ורצמן קיבל במדד החברתי של המשמר החברתי – מינוס 15.4.

    אבי וורצמן

    אבי וורצמן

    "ורצמן לא קידם נושאים כלכליים-חברתיים בכנסת, ולעתים אף כשל מלקדם נושאים עליהם היה אמון כסגן שר החינוך", אומר ראש מחלקת המחקר של המשמר החברתי, ארן רונדל, "לדוגמה, וורצמן לא טרח להגיע להצבעה הרחבת חוק השאלת ספרי לימוד, אף שמרבית סיעתו תמכה בו. הוא גם נעלם ממליאת הכנסת כאשר סיעתו כולה התנגדה להכנת תוכניות חינוך נגד אלימות במסגרת החוק".

    לדברי רונדל, "ראוי לציין את ההבדל בין ורצמן לבין ח"כ שולי מועלם, גם היא מהבית היהודי, שגם היא כיהנה בכנסת ה-19 ונכנסה באיחור לכנסת ה-20. מועלם קיבלה את הציון הגבוה ביותר בסיעת הבית היהודי בכנסת הקודמת – 37.3. היא הקפידה להצביע יחד עם סיעתה בהצבעות חברתיות שהסיעה תמכה בהן, ולהיעדר בהצבעות כאשר הסיעה או הממשלה הצביעה בצורה אנטי-חברתית".

    אתר 'קול חי' פנה לקבל את תגובתו של וורצמן, לכשהיא תתקבל – היא תפורסם במלואה.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      וורצמן היה עסוק בהכנת מחוז חרדי יחד עם פירון
      מאיפה שיהיה לו זמן לשטויות?

    2. 1

      רמאי ושקרן ונוכל הבטיח הבטחות ולא קיים בבחירות בבארשבע לרב ידוע שתמך בו אבל אל דאגה הרב כבר יטפל בו