ח"כ ינון מגל מ"הבית היהודי" הודיע על פרישתו מהכנסת

    ישראל פריי 2 Comment on ח"כ ינון מגל מ"הבית היהודי" הודיע על פרישתו מהכנסת
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    דרמה פוליטית: חבר הכנסת ינון מגל ממפלגת "הבית היהודי", הודיע הבוקר ליו"ר מפלגתו נפתלי בנט, על פרישתו מכהונה בכנסת. מגל מסיים תקופה קצרה בפוליטיקה, לאחר שהשתלב בה בבחירות האחרונות במסגרת שריון במקום השישי ברשימה.

    מגל, שמאחוריו רזומה עשיר כאיש תקשורת בכיר, היה נחשב להבטחה ולפניה הרעננות של מפלגת ה"בית היהודי" שניסתה לפרוץ את גבולות המגזר ולפנות ללב הימין הישראלי. אך עד מהרה הסתבך מגל, ונכנס לעימותים עם גורמים תקשורתיים רבי עצמה, כשגם רהיטותו וניסיונו התקשורתי הרב לא עמדו לזכותו במאבק.

    באחרונה הועלו בתקשורת טענות על התנהגות בלתי ראויה של מגל, תלונות אותן לא הכחיש בתוקף, אם כי היה משוכנע כי אין במעשיו כל הבט פלילי העשוי להעיב על המשך כהונתו הציבורית.

    הבוקר הוגיע מגל, כאמור, על פרישתו מהכנסת, דבר הצפוי להסב אי נחת למפלגה שהרכש הטרי שלה מביך אותה בפומבי, ומאידך, לספיקת ידיים בהנאה של הגורמים שהתעמתו אתו, כמו גם לטוענים לפגיעה מהח"כ בעל הכהונה הקצרה בכנסת.

    את מקומו בכנסת צפוי לתפוס אבי וורצמן, ששימש כח"כ בכנסת הקודמת וכיהן כסגן שר החינוך. וורצמן מחזיק ברזומה עשיר כבוגר הישיבה התיכונית אהל שלמה בבאר שבע ובישיבת מרכז הרב בירושלים. את שירותו הצבאי עשה כלוחם בגבעתי במסגרת ישיבת ההסדר אור עציון.

    בהמשך היה מעורב במיזמים חינוכיים שונים, ואף זכה בשנת 2002 לפרס ראש הממשלה "מגן הילד" על הקמת רשת מועדוניות לילדים במצוקה – "אור לילד". ורצמן רואה עצמו כאיש פריפריה וחינוך, ופועל להחדרת ערכי היהדות בציבור הישראלי.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      חבל ינון היה דוקא תותח על רהוט ביותר וצחק על הערבים והשמלאנים כמו שצריך