בקרוב בירושלים: דוחו"ת חנייה יינתנו באופן אוטומטי ע"י מצלמות

    ישראל פריי No Comments on בקרוב בירושלים: דוחו"ת חנייה יינתנו באופן אוטומטי ע"י מצלמות
    11:44
    24.04.24
    אתר קול חי No Comments on הערשי ויינברגר ונפתלי שניצלער בקליפ מרגש לזכרו של הזמר החסידי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אחרי ערים כמו תל אביב וראשון לציון, גם ירושלים מצטרפת לאכיפת עבירות חנייה באמצעים אלקטרוניים. אם עד היום הורגלתם לחנות באופן לא מסודר, ללכת לעיסוקכם ולפקוח עין מדי פעם, לבל מגיע פקח שפוקח עין על רכבכם – תתחילו להתרגל למצב החדש.

    ועדת המכרזים בעירית ירושלים, בראשות יו"ר סיעת "יהדות התורה", אליעזר ראוכברגר, אישרה השבוע הפעלת מיזם חדש בעיר, לפיו ינתנו דו"חות על עבירות חניה שיקלטו באמצעות מספר מצלמות וידאו, נייחות וניידות, שיוצבו במקומות שונים ברחבי העיר.

    למכרז, שעליו עובדים בעיריה מזה תקופה ממושכת, ניגשו שלוש חברות, והחברה שזכתה בהפעלת המיזם החדש, בעלות של כ-2.5 מיליון שקלים, הינה חברת "סייפר פלייס". מדובר בחברה הגדולה ביותר בארץ אשר מתמחה בהפעלת מצלמות וידאו לעבירות חניה, והיא גם זכייניית במיזם דומה בתל אביב וברשויות מקומיות רבות נוספות ברחבי הארץ.

    המיזם יופעל בשיתוף פעולה עם משטרת ישראל. בשנה הראשונה כפיילוט במספר אזורים מצומצם של מקומות מועדים לעבירות חניה, בהם לדעת אגף החניה, עבירות החניה מסכנות את התנועה והולכי הרגל ואף גורמות לתאונות דרכים, ובשנים הבאות יורחב לאזורים נוספים ברחבי העיר, בהתאם לתוכנית שתוכן בקפידה על ידי אגף החניה בעיריה.



    0 תגובות