לוחם דאע"ש נחשף בפני גולשים: "לפעמים מתגעגע לאמא שלי"

    ישראל פרייא | צילום: מתוך הטמבלר 1 Comment on לוחם דאע"ש נחשף בפני גולשים: "לפעמים מתגעגע לאמא שלי"
    20:51
    28.03.24
    פנחס בן זיו No Comments on המערכת הפוליטית כמרקחה: קריאות לפרישה מהממשלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    איסרפיל אילמז, לוחם דאע"ש אכזר, רחוק מאוד מלהתבייש במעשיו. הוא דואג להתרברב במעשיו ברשתות החברתיות, ולהעביר תיעוד מפורט מחייו של לוחם בארגון המדינה האיסלאמית.

    חשבונותיו של הטרוריסט נחסמים על ידי החברות, אך בחשבון שפתח לאחרונה בטמבלר, הספיק האיש לשטוח חלק גדול ממשנתו, פרטים על חייו, ועוד כמה פרטים מפתיעים.

    אילמז מספר שהיה לוחם בצבא הולנד, ובשנת 2013 הצטרף לארגון המדינה האסלאמית על מנת להילחם בנשיא בשאר אל אסד על אדמות סוריה. "לא רק שאני שמח, אני מרגיש מבורך להיות כאן, במדינה האסלאמית", כתב אילמז. כשנשאל למה החליט להצטרף לדאע"ש, ענה: "כולם נגד מלחמה עד שהם רואים בעצמם אנשים נטבחים כאילו היו בהמות".

    הגולשים הסקרנים ניסו להתגרות באיש דאע"ש, שלא התרשם מהם במיוחד, וענה בענייניות לכל שאלה. לגולש ששאל "אתה מתגעגע לאמא שלך?", ענה אילמז "כן, לפעמים". "זה נכון שאסור לך להשתמש במוצרים של "אפל"?", שאל גולש אחר, ונענה: "זה נכון. נאלצתי למכור את האייפון של אשתי".

    בהמשך הקשו הגולשים האם עצם השימוש ברשתות החברתיות לא מהווה חטא, ואילמז טען כי "אם אתה ברשת חברתית מהסיבות הלא נכונות ומשתמש בה בכדי לספק את היצרים שלך ודברים איומים אחרים, כמובן שזה מהווה חטא. אבל אפשר להשתמש ברשתות חברתיות גם למען מטרות אחרות".

    לפני שתישבו בקסמו של הלוחם האיסלאמי, מן הראוי להזכיר כי השימוש הראוי שדאע"ש מוצא ברשתות החברתיות הוא הפצת סרטוני זוועה, ותיעוד הוצאות להורג סדיסטיות, הנועדו להפחיד את העולם ולהכינו לקראת השלטת דתו של מוחמד.



    1 תגובות

    מיין תגובות