כשביתו לא ענתה, מיהר האבא לזירת התאונה וגילה את הגרוע מכל: סתיו פרטוש ז"ל

    ישראל פריי 1 Comment on כשביתו לא ענתה, מיהר האבא לזירת התאונה וגילה את הגרוע מכל: סתיו פרטוש ז"ל
    5:59
    19.04.24
    הרב בנימין מילצקי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דפים נ"א – נ"ב

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הותר לפרסום שמה של החיילת שנהרגה בהתהפכות אוטובוס בכביש 458, על יד היישוב כוכב השחר. רב"ט סתיו פרטוש, בת 19 ממעלה אדומים, נהרגה בתאונה הקשה, לאחר שנלכדה תחת האוטובוס הממוגן שהתהפך.

    אביה של סתיו, יוסי פרטוש, כבאי ותיק ומוכר בשירותי הכיבוי וההצלה בירושלים, ניסה ליצור קשר עם ביתו ברגע ששמע על התאונה. משלא ענתה לו בפלאפון, הוא נסע במהירות היישר אל זירת התאונה. חבריו לשירותי הכיבוי הבחינו בו סמוך למקום התאונה ולא אפשרו לו להתקרב לאזור.

    בדוברות כבאות והצלה ירושלים אמרו: בצער רב יגון עמוק וכאב רב. אנו משתתפים בצערו העמוק של חברנו לתחנה רס"ר יוסי פרטוש אשר שכל היום בצהריים את ביתו היקרה רב"ט סתיו פרטוש ז"ל בתאונת האוטובוס הקשה בבנימין. רס"ר יוסי פרטוש משרת למעלה מ-30 שנה בכבאות והצלה ירושלים והוא מוותיקי לוחמי האש ומפקדי הצוותים בכבאות בארץ.

    "יוסי השתתף במהלך השנים באלפי חילוצים מתאונות דרכים שריפות ואירועי חירום אחרים, והציל את חייהם של מאות אזרחים. בשם לוחמי האש, קצינים, מתנדבים וכל משפחת הכבאות וההצלה בארץ ובמחוז ירושלים, אנו מרכינים את ראשנו בתדהמה ובכאב רב ומשתתפים בצערו העמוק של חברנו היקר רס"ר יוסי פרטוש ובני משפחתו. הלוויה תצא היום בשעה 22:30 מהר הרצל".

    מתחקור ראשוני של התאונה הקטלנית עולה כי הנהג איבד שליטה על האוטובוס הממוגן שהוביל חיילים, והתהפך לתוך תעלה סמוכה. היות האוטובוס ממוגן, הקשה על מלאכת החילוץ שארכה זמן רב והצריכה כוחות חילוץ מיוחדים. בתאונה נפצע חייל אחר נפצע קשה, שלושה נפצעו בינוני ו-37 נפצעו קל.

    לפני ימים ספורים, הגיבה סתיו לידיעה שדיווחה על רציחתו של החייל זיו מזרחי הי"ד שנדקר ע"י מחבל בתחנת הדלק בכביש 443, במילים חמות המקבלות כעת משמעות רבה: "כואב הלב, מה יהיה הסוף??? זיו מזרחי יהיה זכרו ברוך, רק מסיפורים עליך אפשר לדעת איזה בן אדם היית, רק מלהכיר את אחותך אפשר לדעת שהיית בדיוק כמוה, ילד עם נשמה ענקית".

    סתיו הותירה אחריה אח תאום, המשרת אף הוא בצה"ל. יהי זכרה ברוך.

    4701af8b2d7dd9fb3633eb5c4edf1108 (1)



    1 תגובות

    מיין תגובות