נתניהו: "הציוויליזציה המערבית המודרנית נוסדה באתונה ובירושלים"

    ישראל פרייא | צילום - קובי גדען / לע"מ 1 Comment on נתניהו: "הציוויליזציה המערבית המודרנית נוסדה באתונה ובירושלים"
    22:46
    23.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on איך נראה את ההצלחה בשגרת החיים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו, נפגש עם ראש ממשלת יוון אלכסיס ציפראס. בפגישה סיכמו השניים על שיתופי פעולה נרחבים בתחומים: כלכלה, טכנולוגיה ומדע, חינוך, מסחר, אנרגיה, חקלאות ותחומים נוספים. נקבע כי יתקיים מפגש G2G ונקבע כי תקבע פגישה נוספת אליה יצטרף גם נשיא קפריסין.

    ראש הממשלה אמר עם סיום הפגישה: "ראש הממשלה ציפראס, לעונג הוא לי לקבל את פניך כאן בירושלים. זהו ביקורך הראשון כאן, אך אני בטוח שלא האחרון. לישראל ויוון יש שותפות רבת שנים ההולכת וגדלה. אנו שתי מדינות בעלות שורשים עתיקים. במובנים רבים, הציוויליזציה המערבית המודרנית נוסדה באתונה ובירושלים, ואנו, אף כי אנו עמים עתיקים, ניצבים עם הפנים לעתיד, למודרניות. אנו שתי דמוקרטיות במזרח הים התיכון ואנו מודעים לכך שיש לנו עולם שלם של הזדמנויות, של טכנולוגיה, התפתחות וקידמה, הזדמנויות שנוכל לנצלן טוב יותר באמצעות שיתוף פעולה".

    "עם זאת, אנו מבינים גם שאנו ניצבים בפני אתגרים גדולים, בראש ובראשונה הפונדמנטליזם הדתי האלים מאוד שחותר להשתלט על עולמנו, ששוטף את המזרח התיכון, את צפון אפריקה, את אירופה וחלקים אחרים בעולם. יש לנו אינטרס משותף בניצול ההזדמנויות והדיפת הסכנות".

    KBG_GPO42



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      יפה למרות שהוא שייך יותר לשמאל שם