השר דרעי על תקיפת הרב זמיר כהן: "חייבים למחות, לא ישנתי הלילה"

    דוד לזר | צילום: משה ביטון 2 Comment on השר דרעי על תקיפת הרב זמיר כהן: "חייבים למחות, לא ישנתי הלילה"
    19:36
    25.04.24
    פנחס בן זיו 1 Comment on הקבינט אישר: מחבלי הנוח'בה יזכו לביקורים בבתי הכלא

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    קו אדום נחצה: פורעים תקפו הלילה (רביעי) את הרב זמיר כהן, מגדולי הפועלים בעולם התשובה והקירוב ונשיא ארגון 'הידברות', בעת שסיים את שיעורו בבית הכנסת 'היכל דוד' בעיר תל אביב.

    בסיום שיעורו התורני, פרצו למקום כמה פורעים בעלי חזות חרדית ותקפו באלימות את הרב כהן ואת תלמידיו. גם לאחר שהרב הוברח לרכבו – הפורעים תקפו את הרכב וגרמו לו נזק. עדי ראייה סיפרו כי אחד התוקפים נתפס כשסכין ברשותו.

    המשטרה שהגיעה למקום – עצרה כמה מן הפורעים, ובהמשך הלילה, אחד ממקורבי הרב כהן הגיש תלונה רשמית במשטרה, זאת לאחר שאף הוא נפצע ומשקפיו נשברו.

    בעקבות התקיפה החמורה אמר הבוקר (רביעי) שר הפריפריה אריה דרעי ב'מדברים אקטואליה' ב'קול חי' כי "אני מבקש למחות על כבוד התורה, לא ישנתי אתמול בלילה, הכו יהודי אחד מחשובי היהודים בעולם, יהודי שמוסר את נפשו בארץ ובעולם בענווה ובצניעות, בכל העולם במסירות נפש, להביא את דבר ה', ההתקפה הברוטלית ההיא, אחד התוקפים היה עם סכין, חייבים למחות, הרב זמיר כהן הוא שליח של כל עם ישראל עושה מהפכות אדירות. ה' יחזק אותו שלא יחשוש וימשיך בפעולותיו. כולנו אחריו".

    הרב זמיר כהן. הותקף

    הרב זמיר כהן. הותקף

    בתגובה הרשמית של המשטרה נמסר כי "מהומה בביהכ"נ ברחוב מרגולין בת"א הביאה למעצרם של ארבעה חשודים בגין תקיפה וקטטה במקום ציבורי. מדובר בדרשה שניתנה ע"י אחד הרבנים אשר ככל הנראה לא מצאה חן בעיני חסידיו של רב אחר, ואלו בסיום הדרשה גידפו את נותן הדרשה ואף תקפו אותו. שוטרי תחנת שכונות שהוזעקו למקום עצרו ארבעה חשודים בשנות העשרים לחייהם תושבי צפת, בני ברק ושניים מהם מירושלים. החשודים יובאו הבוקר לביהמ"ש השלום בתא לדיון בהארכת מעצרם".

    ארגון 'הידברות' מסר כי "למילים יש כוח – כוח אלים, זעזוע ושאט נפש מפגיעה בכבוד התורה. הרב זמיר כהן סיים למסור שיעור בתל אביב והותקף בידי בריונים. עוזרו של הרב נפצע והרב הוברח מבית הכנסת על ידי תלמידיו. הפורעים נעצרו בידי המשטרה".

    ראש עיריית ביתר עילית מאיר רובינשטיין, שהרב זמיר משמש כרב שכונה בעירו אמר הבוקר ב'קול חי' כי "אני מגנה בכל פה, בימים כאו שערבים תוקפים יהודים בראש כל חוצות, אוי לנו שיהודים תוקפים רב בגלל שהוא אמר משפט כזה או אחר. אני שומע גם שהם היו חמושים בנשק קר".

    עוד הוסיף רובינשטיין, כי "התקשרתי אליו אמש בערב, ניסיתי לעודד אבל יצאתי מעודד, הרב אמר לי שהוא ימשיך קדימה. בושה וחרפה שהגענו למצב שכזה, ובביתר נעשה הכל לעודד את רוחו בהרבצת התורה".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      תפסיקו לדבר לשון הרע!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    2. 1

      תנו הצצה לאתר שופר ותגלו שם דברים נוראים על שלל רבנים לא יאומן לאיפה אנשים שפעם הוחזקו … הגיעו