החכי"ת הצעירה לא נשארה חייבת לביקורת של לפיד, והזכירה לו נשכחות

    ישראל פרייא | צילום: מתוך 'פייסבוק' No Comments on החכי"ת הצעירה לא נשארה חייבת לביקורת של לפיד, והזכירה לו נשכחות
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר "יש עתיד", ח"כ יאיר לפיד, העלה רשמים שלו מההצבעה אמש על תיקון חוק הגיוס, וכצפוי, מתח ביקורת קשה על ראש הממשלה ומפלגות הקואליציה. דבריו של לפיד נתקלו במענה מפורט מאחת מנשואי הביקורת, שהזכירה לו נשכחות מהתקופה בה הוא ניצב מהעבר השני של המתרס השלטוני.

    "ישבתי אתמול מאוחר בלילה במליאת הכנסת וראיתי את נתניהו ובוגי, בעיצומה של אינתיפאדת הסכינים, מצביעים נגד חיילי ולוחמי צה"ל ומבטלים את השוויון בנטל", כתב לפיד, "ראיתי ח"כ מהקואליציה לועג לחכי"ת הטובה ביותר בכנסת ישראל על כך שהיא נכה בכסא גלגלים",

    בהמשך הפוסט כתב לפיד: "ראיתי את הצעירה בחברות הכנסת, רק בת 30, רק חודשיים חכי"ת, נמנעת מלהצביע על חוק שהיא בעצמה הציעה", ובכך התכוון לח"כ שרון השכל מ"הליכוד", שכאמור, לא נותרה חייבת, והזכירה ללפיד את הטיפול שלו עצמו בחכי"ת אחרת, חדשה אף היא, ש"חטאה" בהפרת המשמעת הסיעתית.

    ראיתי איך שר אוצר ללא שום יכולת או ניסיון נוזף בחכי"ת טירונית מסיעתו (עדי קול) ומעניש אותה כי לא נשמעה לפקודת שליט המפלגה והממונה מטעם עצמו", בהמשך כתבה לו השכל: "אל תטיף לי מוסר ואל תזלזל בי או בסיעת הליכוד, הקואליציה שלנו אולי קטנה אך היא איתנה".

    בשעת ליל מאוחרת, אושר אמש התיקון לחוק הגיוס שהיה אחד מהישגעו המשמעותיים של "יש עתיד" בממשלה הקודמת, בעוד החכי"ם החרדים סיכמו בסיפוק את ניצחונם על מורשת הממשלה הקודמת, הודיעו ב"יש עתיד" כי כבר בימים הקרובים יעתרו לבג"ץ בבקשה לפסול את התיקונים שאושרו בחוק.

     

    פייסבוק לפיד



    0 תגובות