ומי מתנגד למאבק בהסתה נגד החיילים החרדים?! המפלגות החרדיות

    ארי וידר 4 Comment on ומי מתנגד למאבק בהסתה נגד החיילים החרדים?! המפלגות החרדיות
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מחר צפויה הכנסת להצביע על שינוי חוק הגיוס בקריאה שנייה ושלישית, ואם לא יהיו הפתעות מיוחדות צפוי החוק לעבור ברוב קואליציוני ועם הימנעות המפלגות הערביות.

    אלא שגם שעות ספורות לפני שהחוק יעלה למליאה להצבעה אחרונה מתנגדים חברי הכנסת החרדים לבקשת הליכוד להכניס כסעיף בחוק את המאבק בהסתה כנגד החיילים החרדים. היום יצטרכו במפלגות החרדיות להכריע סופית האם סעיף זה יוכנס לחוק.

    במהלך דיוני וועדת החוץ והביטחון ביום חמישי האחרון, התייצב יעקב וידר – יו"ר המטה החרדי בליכוד בוועדה וביקש מחברי הכנסת בליכוד שידרשו להכניס בחוק לראשונה – את נושא ההסתה כנגד חיילים חרדים. ח"כ יואב קיש חבר הוועדה התגייס לקדם זאת בוועדה, וח"כ שרן השכל שהחליפה אותו בוועדה דרשה להכניס זאת כסעיף מיוחד בחוק, זאת לקראת ההצבעה מחר במליאת הכנסת.

    כזכור מזה מספר שנים, ברחוב החרדי נערך קמפיין כנגד החיילים החרדים, תוך שהם מוצגים כחרד"קים המהווים איום על החברה החרדית. בעקבות פניית המטה החרדי בליכוד, קיים ח"כ יואב קיש דיון בוועדת המשנה של ועדת החוץ והביטחון, בו המשטרה התחייבה להפעיל את יחידת להב 433. אולם הדבר לא עצר את הקמפיין.

    יעקב וידר, חבר נשיאות הליכוד ויו"ר המטה החרדי אמר היום: "עצוב לראות שבמקום שהמפלגות החרדיות יהוו ראש החץ במאבק בהסתה הפרועה כנגד החיילים החרדים, הם הפכו למכשול לכך. נמשיך לפעול בכל דרך על מנת שחייל חרדי יוכל להסתובב בעירו ללא כל חשש".



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      נסיון נואש אחרון של הפגל הירושלמי למנוע את תיקון החוק להפעיל את וידר שכידוע דרש בחירות בבני ברק בשם הליכוד ובקלפי שהצביע לא היה אפילו קול אחד לליכוד אלא מסתבר שהצביע לעץ כמו אבא שלו גם כאן פועל בשליחות עייץ

    2. 2

      די לא להסתה! לא לשפיכת דמים ולעסקונה!

    3. 1

      יעקב וידר נשלח על ידי אביו המחבל כדי שיתקע מקלות בגלגלי החוק. משלא צלח, הם מנסים בכוח להכניס את זה באמצעות האתרים שמסיעים לפלג, ובכך לנסות לתקוע את החוק. אגב, האם יש קשר לכותב הכתבה ארי וידר?