תיעוד דרמטי: כוחות ימ"מ לכדו מחבל בבית חולים בחברון • בן דודו נהרג

    קובי פינקלר, בנצי לייזרוביץ, שלמה ריזל 4 Comment on תיעוד דרמטי: כוחות ימ"מ לכדו מחבל בבית חולים בחברון • בן דודו נהרג
    15:05
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on "הקב"ה בחר לניסיון הזה את האנשים הכי מיוחדים שלו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לילה דרמטי עבר על כוחות הביטחון. במבצע מעצרים משותף של השב"כ, הימ"מ וצה"ל נעצר הלילה (חמישי) המחבל הפלסטיני שדקר ופצע באורח קשה ישראלי ליד ההתנחלות החרדית 'מיצד' בחודש שעבר.

    מבצע המעצר הלילה – נערך בבית החולים "אלאהלי" בחברון ובמהלכו נורה ונהרג קרוב משפחתו של המחבל בעת שתקף את הכוח. באירוע הזה – לא היו נפגעים לכוחות הביטחון.

    המחבל, עזאם שלאלדה בן 20, ברח מזירת הפיגוע אף שנורה. הוא אושפז מאז בבית החולים "אלאהלי" בחברון וכאמור נעצר הלילה. ההרוג הוא עבדאללה שלאלדה בן 28, בן דודו של עזאם. בצה"ל נערכים להפרות סדר אלימות במהלך הלווייתו של שלאלדה.

    המחבל הרוצח שנעצר הוא בן למשפחת פעילי חמאס מכפר סעיר שמצפון לחברון. בחודש שעבר הוא דקר ישראלי בן 58 בצומת סמוך לכפר סעיר בגוש עציון.

    במהלך ביצוע פיגוע הדקירה – נפצע המחבל לאחר שהפצוע שנפצע באורח בינוני – הצליח לירות בו. למרות שנפצע הוא הצליח לברוח לכפר הסמוך וכוחות צה"ל ומג"ב החלו בסריקות אחריו.

    הישראלי, שהיה פצוע באורח בינוני, הצליח לירות בו, אך שלאלדה, כאמור, נמלט. כוחות צבא ומשטרה, שהניחו ששלאלדה נמלט לכפר סעיר חיפשו אחריו ובמהלך הסריקות נפצע חייל צה"ל באורח קל מאבנים שהושלכו לעבר הכוח.

    לאחר פציעתו הוברח המחבל לקבלת טיפול רפואי בבית החולים "אלהלי" בחברון, כאמור, אמש, כוחות הביטחון עצרו אותו שם.

    יצוין, כי בן דודו של המחבל שנעצר – אבטח אותו כל העת עם גלילון צה"לי, לאחר שמשפחתו חששה מתרחיש שבו צה"ל יכנס לבית החולים כדי לעצור אותו. כאמור במהלך המעצר – נהרג אותו בן דוד לאחר שניסה לתקוף את הכוחות.



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      לא מבינים כלום! מה הולך שם?

    2. 3

      מי שהוא יודע מה זה גלילון ?

    3. 2

      חחחחחח
      מה לא מבינים????
      רק השאלה המטרידה היא- האם הם לא ידעו על חלק מהמצלמות, והם לא רצו בכלל להיות מתועדים, כי אם זה ככה- זו כבר לפחות הפעם השניה/השלישית בה הם מתועדים….
      או שאולי הם דווקא כן רצו להיות מתועדים….

    4. 1

      אבל הם אנושים רואים את אחד הלוחמים מסמן לרופה ללכת לטפל בפצוע !!!