מנכ"ל פרסום אפיקים על הסרת החרם מ"הפלס": "הפה שאסר הוא הפה שהתיר"

    ישראל פריי 2 Comment on מנכ"ל פרסום אפיקים על הסרת החרם מ"הפלס": "הפה שאסר הוא הפה שהתיר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מאז הקמתו של עיתון "הפלס", הוחרם הפרסום בו ע"י כל החברות ומשרדי הפרסום הגדולים. שמועות שנפוצו בימים האחרונים טוענים כי הושגו הסכמות שקטות בין גומים שונים, שיובילו להסרת החרם. הערב, עלה לשידור ב"מהדורה המרכזית" אצל אבי מימרן מנכ"ל פרסום אפיקים, יגאל רווח, והגיב באריכות לנושא.

    "לחלוטין שומע את הדברים כמוכם, נחקור את הסוגיה ונבדוק את הדיווחים לעומק", כך רווח, "כמו שהיינו עד היום אמונים לגדולי ישראל, ככה נמשיך להיות, אם אכן יתברר שזה נכון, אז הפה שאסר הוא הפה שהתיר, ואם לא – נמשיך לציית לדבריהם. אנחנו לא נכנסים למחלוקות, נשמע, נבין, ואם נדע שהדברים נכונים ומקובלים במקומות הנכונים, ננהג כפי מנהג המדינה".

    רווח התייחס להבדלים בין עיתון "המבשר" לעיתון "הפלס": "גם לעיתון המבשר לקח כמה חודשים עד שקיבל מודעות, בא נשים דברים על השולחן: היו מכתבים של גדולי ישראל, המנהיג של הציבור הליטאי הרב שטיינמן יחד עם הרב קנייבסקי, מנהיגי הדור הוציאו מכתב שלא לפרסם ב"הפלס" ב"המבשר", לעומת זאת, לא היו כאלו מכתבים, ואם היו – היינו נוהגים אותו דבר".

    הוא חידד את ההבדלים: "חלק גדול ממשפחת פרוש מוכרת בחיוך שלה. העבודה שם הייתה שונה, כל ההתנהלות, אין ספק שהתנהלות נאותה מניבות תוצאות מהירות יותר, אנחנו רואים שאם כל ההטרדות כעת, אף לקוח לא זע ולא נע. ראינו את זה בעשרות דברים וודאי בעולם של המדיה, הרי זה נשמע הפוך על כל הראש, אתה מבקש כסף לפרסם, ומטריד?!".

    הוא הביע נכונות לפרסם ב"הפלס": "אם הדברים מבוססים, נשמח לשתף פעולה, אנחנו כלי שרת, מתווכים בין הלקוחות למפרסמים. אם אפשר להגיע לקהל נוסף, אם יש קהל נוסף שאמון על הפלס ולא רואים אחרים – בהחלט נשמח להיות שם".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      אני לא מבין עתון משפחה לא חתמו עליו גדולי ישראל , מרן הרב אלישיב, זצוק"ל, ומרן שר התורה ר' חיים קנייבסקי שליט"א ועוד, ולא מפרסמים שם??