מלחמה נגד 'תרבות האוכל' בבני ברק: "מגיפה איומה עוברת על העיר בסערה"

    דוד לזר 4 Comment on מלחמה נגד 'תרבות האוכל' בבני ברק: "מגיפה איומה עוברת על העיר בסערה"
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המתקפה נגד תרבות האוכל שהגיעה לאחרונה לעיר בני ברק – ממשיכה: השבוע פרסם עיתון המודיע – הודעה מטעם רבני ואנשי חינוך כנגד "תרבות האכילה" וכנגד נורמות חדשות שמאיימים לפרוץ גדרות בכל הקשור ל'אכילה בשוק' – על כל הנלווה והנגזר אליה.

    'המודיע' נגד 'תרבות האוכל' • האם מוסדות החינוך בבני ברק יחרימו את הרשת הפופולרית?

    היום (שישי) עלה 'המודיע' שלב ופרסם הודעה נוספת מטעם 'הועדה לשמירת צביון העיר בני ברק' – הודעה שהתפרסמה מאוחר יותר גם בחוצות העיר בני ברק – תחת הכותרת 'כי הייתי זוללה', שבה הם מתריעים על "נגע חדש הופיע בעת האחרונה ומאיים קשות על צביונה הטהור של עיר התורה והחסידות".

    בהמשך נכתב כי "מדובר במגיפה איומה העוברת על העיר בסערה, ומאיימת לכלות כל חלקה טובה, בפרט בקרב הדור הצעיר".

    "אם לא נתעורר מיידית בהיקף כלל – ציבורי אדיר, כיד לזעוק מרה, לטכס עצה ולפעול בכל עוז ותושיה לביעור הנגע משורשו, נפסיד את המערכה ונהיה מן הצועקים לשעבר", הזהירו המוחים בהודעה החריפה.

    קופיקס, המודיע

    בהודעה הקודמת ב'המודיע' נכתב כי "באחרונה כפועל יוצא של תחרות מחירים – המבורכת כשלעצמה עבור הצרכנים – קמו יוזמות שונות של מכירת מוצרי מאכל ושתיה חמה במחירים מוזלים, מה שגורר אליו ציבור גדול, וכפועל יוצא נרשמו תופעות של אכילה בשוק ושל התכנסויות לא מכבדות ולא מועילות בלשון המעטה", כך נכתב.

    "הרבנים ואישי החינוך המתריעים בעניין מציינים את העובדה שבבני ברק לא חסרים חנויות ודוכנים לממכר מאכלים ושתייה קלה אבל בהוראת רבני העיר מזה דורות, הקפידו אלו על צנעת המקום, על עדינותו ועל אי הפיכתו למוקד בילוי או מוקד אכילה ברחוב".



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      איזור איצקוביץ מזמן הפך להיות איזור לממכר אוכל, והמודיע לא מצא מקום למחות, רק כשמגיע מישהו שמוריד מחירים ועוזר לעניים שבבני ברק המודיע צריך למחות

    2. 3

      תרבות עשיית הכספים והקומבינות של מובילי הציבור החרדי יותר גרועה מאכילה

    3. 2

      מי הם הרבנים האנונימים שלוימלה ושות'?

    4. 1

      אז לקנות פלאפל ופיצה זה בסדר אבל משהו אחר לא.