כוננות גבוהה בעקבות השביתה הכללית של ערביי ישראל

    דוד לזר 1 Comment on כוננות גבוהה בעקבות השביתה הכללית של ערביי ישראל
    9:00
    24.04.24
    הרב בנימין מילצקי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דף נ"ו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כוננות גבוהה ברחבי הארץ ובעיקר בערים ערביות בצפון ובערים מעורבות דוגמת ירושלים לקראת השביתה הכללית שתתקיים היום (שלישי) במגזר הערב.

    'וועדת המעקב' של ערביי ישראל הכריזה על היום – כיום שביתה כללית והפגנות בכל הערים במחאה על מה שהם מכנים 'ההתפרעות הישראלית' בהר הבית והאלימות של כוחות הביטחון הישראלים, הערבים טוענים ליד קלה על ההדק כלשונם נגד המפגעים, עצרת המחאה המרכזית תיערך היום בסכנין.

    בתחילת השבוע אמר ח"כ זחאלקה כי "אנו ממשיכים במאבק, ביום שלישי תהיה שביתה כוללת והפגנה ארצית בסחנין וביום רביעי יהיה ביקור במסגד אל-אקצה. אנו דורשים להפסיק לאלתר את הביקורים הפרובוקטיביים של אנשי הימין לרחבת מסגד אל-אקצה ודורשים ביטול כל ההגבלות על כניסה של מוסלמים למסגד".

    כמו"כ הוא הוסיף כי "נתניהו ממשיך לשפוך שמן על המדורה בהצהרותיו הקיצוניות ובניסיונו להגביל את חופש הפעולה הפוליטי על ידי איום בהוצאת התנועה האסלאמית מחוץ לחוק וקריאתו להעמיד את ח"כ חנין זועבי לדין בגלל שהיא קראה למאבק עממי. נתניהו מתנהג כאחרון הח"כים המטורפים בספסלים האחוריים של הליכוד".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      למה למה ולמה אין כזו הסברה ישראלית שתיתן מענה חזק מוחץ להסתה הפלשתינאית הזו??? הם אלופים בהסברה והאשמה! הרי ברור לכולם וגם לעולם שהם מחבלים, אבל ברגע שהם מתחילים להפיץ את התגובות שלהם על נתניהו ומערכת הביטחון אז כל העולם פתאום יאמרו אה רגע אולי זה נכון מה שהערבים אומרים… וזה ככ' מתסיס שאין הסברה מוחצת כזו לישראלים, לא אנשים שיתחילו להסביר חוקית ומשפטית למה כן ולמה לא, אלא הסברה מוחצת כזו כמו שהם עושים מנפחים מוציאים דברים מהקשרם הופכים את הקערה על פיה.
      זה רק מלמד שלא יעזור כלום לא צבא לא מדינה ולא עם חופשי בארצנו… אם ה' לא ישמור עיר.