סוף למשבר האבטחה בירושלים • העירייה תממן והמדינה תבחון מתן מענק

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on סוף למשבר האבטחה בירושלים • העירייה תממן והמדינה תבחון מתן מענק
    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נפתר משבר האבטחה בירושלים: הלימודים בירושלים יתקיימו היום (שני) כרגיל בכל מוסדות החינוך. אמש, ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר האוצר משה כחלון סיכמו יחד עם ראש עיריית ירושלים ניר ברקת על ביטול השביתה שתוכננה למחר. על פי הסיכום, ולאור המצב המיוחד בירושלים, עיריית ירושלים תעמיד מאבטחים במוסדות החינוך עד סוף שעות הלימודים. הצדדים סיכמו כי במסגרת מענק הבירה לשנת 2016 ייבחן בחיוב מענה לצורכי האבטחה במוסדות החינוך כפי שהוצגו ע"י העירייה.

    על פי ההסכם, העירייה תעשה כל מאמץ כי כבר ממחר תורחב האבטחה ככל הניתן בהתראה קצרה, במוסדות החינוך הזכאים לכך ע"פ הנחיות המשטרה גם לאחר השעה 13:30.

    ראש העיר ניר ברקת אמר לאחר פתירת המשבר כי "אני מודה לראש הממשלה ולשר האוצר על פתרון המשבר ולשותפים הרבים למאבק ובראשם ארגון ההורים הירושלמי יחד עם ארגון המורים, הסתדרות המורים ומועצת הנוער העירונית. נמשיך לעשות הכל כדי לשמור על ילדינו".

    יו"ר ארגון ההורים הירושלמי פז כהן אמר כי "מגיע לילדי ירושלים לחזור לשגרה ובביטחון. אנחנו מודים לכל הגורמים שלקחו חלק בפתרון המשבר. משימתנו לקראת השלמה מלאה. אנו מאחלים לכל ילדי ירושלים בהצלחה בלימודים".



    1 תגובות

    מיין תגובות