נותרו ללא מנהיג • אלפים בהלווית הגאון רבי יורם אברג'יל זצ"ל בנתיבות

    בעריש פילמר 16 Comment on נותרו ללא מנהיג • אלפים בהלווית הגאון רבי יורם אברג'יל זצ"ל בנתיבות
    21:42
    28.03.24
    מוטי הלפרין No Comments on ‏דרעי זעם על סמוטריץ', נתניהו הבטיח: "ארגיע אותו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אלפים השתתפו אמש בהלוויתו של ראש מוסדות 'רב פעלים' הגאון רבי יורם אברג'יל בעיר נתיבות. ההלוויה החלה בבית מדרשו 'רב פעלים' בנתיבות והוא נטמן בבית העלמין בעיר.

    במשטרה נערכו להלוויה ההמונית, ונמסר כי "משטרת מרחב הנגב מחוז דרום בפיקוד מפקד מרחב נגב, תת ניצב אמנון אלקלעי, נערכת בכוחות גדולים לאבטחת הלוויתו של הרב יורם אברג'יל זצ״ל שתצא הערב בשעה 22:30 מבית מדרשו ברחוב הבן איש חי 1 בעיר נתיבות. הערכות מרחב נגב היא בשיתוף עיריית נתיבות".

    הרחובות הבאים נסגרו לתנועה על מנת לאפשר את מסע ההלוויה, רחוב אבוחצירא-בן גוריון, רמבם-בר אילן.

    אלפי תלמידי מוסדות 'רב פעלים' קיבלו עם צאת השבת את הבשורה המרה על פטירתו של רבם שהלך לעולמו בליל שבת בבית החולים 'שיבא' שם הוא אושפז.

    הרב אברג'יל חלה במחלה קשה, ובתקופה האחרונה הוא נלחם על חייו ומצבו הוחמר מאוד. בשבוע האחרון הוא אושפז במחלקת טיפול נמרץ בבית החולים 'שיבא' בעקבות דלקת ריאות. הוא היה מורדם ומונשם, ובליל שבת הוא החזיר את נשמתו לבוראו בגיל 58, לתדהמת תלמידיו הרבים.

    במסע הלוויה השתתפו אלפים, בראשם: הראשל"צ ורבה של ירושלים הגרש"מ עמאר, הגר"א לוי ראש ישיבת 'הנגב', הגר"ש מונטג רב הקהילה החרדית בנתיבות, הגר"י עדס, הגר"י ברדא, הגר"ד דנין, הגר"י דרעי רבה של באר שבע, הגר"ד יוסף, הרב צמח מאזוז, וכן יו"ר ש"ס אריה דרעי ויו"ר 'יחד' אלי ישי.

    מתנועת ש"ס נמסר הערב כי, "מרנן חברי מועצת חכמי התורה של תנועת ש"ס, רבנן ותלמידיהון, יו"ר התנועה הרב אריה דרעי ונציגיה, מבכים מרה את הסתלקותו בטרם עת של ראש מוסדות רב פעלים הגאון רבי יורם מיכאל אברג'ל זצ"ל בעקבות מחלה קשה. הגאון זצ"ל זכה להקים עולה של תורה בכל רחבי הארץ, בהקמת כוללי אברכים רבים, אשר היה להם למשען ולאחיסמך במסירות נפש".

    "גדולה האבידה ומי יתן לנו תמורתו. נשגר בזאת תנחומים לאלפי תלמידיו ושומעי לקחו וה' הטוב ירפא את שבר עמו ויאמר לצרותינו די. ובבניין ירושלים ננוחם אכי"ר", אמרו הערב בש"ס.

    כזכור, בתחילת השבוע ערך נשיא מועצת חכמי התורה של ש"ס מרן הגר"ש כהן, תפילה לרפואתו של הרב אברג'יל, ולאחר מכן הוא הורה להוסיף לו את השם 'חי' עבור רפואתו המהירה.

    השר לשירותי דת ח"כ דוד אזולאי מסר בצער: "הגאון הצדיק הרב יורם אברג׳יל היה מחשובי הרבנים בדורנו וזכה להקים בית מדרש עם אלפי לומדי תורה. מי ייתן ויהיה מליץ יושר בימים קשים אלו על כל עם ישראל.

    IMG-20151010-WA0092



    16 תגובות

    מיין תגובות
    1. 13

      לא רק מי שלמד במוסדות "רב פעלים"- אלפים ורבבות בכל רחבי הארץ והעולם!!!!!

    2. 12

      נורא נורא עם כל הפיגועים האלה היינו צריכים גם את זה ב ר ו ך. ד י ין. ה א מ ת.

    3. 10

      ברוך דיין האמת חבל על דאבדין ולא משתכחין הגאון העצום ממעמידי התורה בארץ ובפרט בדרום הקים כוללים רבים והרבה תורה וחסד בעולם הוי נא לנו כי חטאנו ובעווננו אבד צדיק ככפרה על הדור מי יודע בעבור מה אבד הצדיק אך על כל בעל נפש לפשפש במעשיו ולהתחזק אפי' בדבר קטן והוא רחום יכפר עוון ונזכה לגאולה השלמה בקרוב אמן.

    4. 6

      ברוך דיין האמת חבל על דאבדין

      במהרה יקום בתחיית המתים אכי"ר

    5. 5

      אבל גדול לכל עם ישראל מזכה הרבים אוזן קשבת ועזרה לאלפי אנשים אהבת ישראל אמיתית ללא כחל וסרק מרביץ תורה ברבים או לנו כי חטאנו כי לוקח מאתנו צדיק גדול כמותו

    6. 4

      בד"ה,
      ה' ירחם על עמו ישראל וישמור אותו משעות קשות כאלו…
      גם בפתח תקוה יש לו הרבה תלמידים שיבדלו לחיים טובים וארוכים,
      פעם בחודש במשך שנים הרב זצוק"ל היה בא למסור שיעור בבית כנסת בעיר והמקום היה מלא עד אפס מקום, ולא רק בבעלי בתים אלא גם בבחורי ישיבות ואברכים שהיו מגיעים לשמוע את שיעורו ולהתברך מברכותיו. תהיה נשמתו צרורה בצרור החיים. ויקום בתחיית המתים במהרה בימינו אמן כן יהי רצון.

    7. 3

      קודם כל יש אי דיוק בכתבה! איזה אלפים….מאות אלפים היו שם. בתור אחד שהיה שם היו לפחות 250,000 איש בהלוויה. כל נתיבות הייתה חסומה. ההספדים קורעי לב. רק עכשיו נדע מה באמת!!! הפסדנו…. והפסדנו. ננוחם בזה שהרב אמר שעד טבת הקרוב כל הסיפור ייגמר. להתעורר!

    8. 2

      לא נדע עוד צער בעם ישראל נגיד די לצרותינו