שבת של טרור • שני פיגועי דקירה בירושלים, 5 נפצעו

    בנצי לייזרוביץ 5 Comment on שבת של טרור • שני פיגועי דקירה בירושלים, 5 נפצעו
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שני פיגועי דקירה התרחשו בשבת בעיר ירושלים. חמישה נפצעו, מתוכם שני שוטרים. הפיגוע הראשון, הבוקר, כאשר מחבל פלסטיני בן 16 דקר שני יהודים שעשו את דרכם לכיוון הכותל המערבי, ברחוב הנביאים בסמוך לשער שכם בירושלים, הוא פצע אותם באורח קל עד בינוני.

    מהמשטרה נמסר כי, המחבל בן ה-16 הוא תושב כפר עקב, הוא הסתובב ברחוב הנביאים בין שער שכם לחיל ההנדסה וארב ליהודים. משהבחין בשני יהודים בשנות ה – 60 לחייהם, זינק לעבר אחד מהם עם סכין והחל לדקור אותו עד שנפל ואז המשיך לעבר היהודי השני ודקר גם אותו. השניים הצליחו להימלט כשהם צועקים לעבר שוטרים שהיו בצומת הנביאים – חיל ההנדסה כי נדקרו.

    השוטרים פתחו בריצה לעבר מקום האירוע, זיהו את המחבל כשהסכין בידו, קראו לו להוריד את הסכין ומשלא נענה לקריאותיהם והתקדם לעברם ביצעו ירי מדוייק וניטרלו אותו.

    לאחר שעות, התרחש פיגוע נוסף – ברחבת שער שכם, שוטרי מג"ב הבחינו בצעיר פלסטיני שעורר את חשדם ברחבת שער שכם. השוטרים ניגשו לבדוק את החשוד וביקשו ממנו ת.ז. המחבל מסר את תעודת הזהות שלו ואז שלף סכין והצליח לדקור שני שוטרים, אחד מהם בצווארו.

    מהמשטרה נמסר כי, השוטרים שנפגעו הצליחו במקצועיות רבה ובנחישות לדרוך את נשקם וביצעו ירי לעבר המחבל, בה בעת כוח נוסף שהיה בסמוך והבחין בפיגוע התקדם אף הוא וביצע ירי עם השוטרים לעבר המחבל. מהירי נפגעו גם 2 שוטרים. המחבל צעיר כבן -19 ממחנה הפליטים שועפט. נוטרל וחוסל. בפיגוע נפצעו  -3 שוטרים אחד מהם במצב קשה מאד.



    5 תגובות

    מיין תגובות
    1. 5

      תכתוב גם את השמות של הפצועים לתפילה! מי שיודע את השמות שיגיב!

    2. 1

      שיחנקו כולם ואנחנו צריכים עדיין לחזור בתשובה!!!!!!!!!!!!