שני פיגועים תוך שעה • מחבל דקר בחור ישיבה בירושלים, שוטר נדקר בקריית ארבע

    בנצי לייזרוביץ, קובי פינקלר | צילום: מד"א, משטרה, דודי גלויברמן No Comments on שני פיגועים תוך שעה • מחבל דקר בחור ישיבה בירושלים, שוטר נדקר בקריית ארבע
    14:17
    25.04.24
    קובי פינקלר No Comments on המפתחות בידיים של הקבינט: צה"ל מוכן לפעולה ברפיח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שני פיגועי דקירה תוך פחות משעה: בחור ישיבה כבן 16 נדקר היום (שישי) על ידי מחבל פלסטיני ונפצע באורח קל, ברחוב שמואל הנביא בירושלים.

    לוחם אש שלא היה בתפקיד, שמע קריאות של אזרחים 'מחבל' – הוא יצא מרכבו וזינק על החשוד עם השוטרים שהגיעו למקום. מאורח יותר, בסריקות של השוטרים בציר הבריחה, נתפס קולפן שככל הנראה שימש את המחבל בדקירה.

     20151009030719 (2)

    שוקי בוזגלו לוחם האש מכבאות והצלה ירושלים שעצר את המחבל סיפר כי "נסעתי ברכבי ברחוב שמואל הנביא, ולפתע שמעתי אנשים צועקים 'מחבל!', ראיתי אדם דקור ומישהו שכולם מצביעים עליו כשהוא רץ. זינקתי מהרכב, רצתי אחריו והשגתי אותו. תוך שניות ספורות השתלטתי עליו וביחד עם שוטרים חמושים ריתקנו את המחבל לקרקע. אני שמח שהצלחתי לסייע למנוע מהמפגע להמשיך ולדקור לפצוע ולסכן חיים של אזרחים נוספים".

    חובשים ופאראמדיקים של מד"א שהגיעו למקום – העניקו טיפול מרפואי לנדקר שהיה במצב קל עם פצע דקירה בפלג גופו העליון, משם הוא פונה לבית החולים הדסה הר הצופים.

    20151009030719 (5)

    מהמשטרה נמסר כי מתחקור ראשוני של הנדקר עולה כי המחבל הגיע לעברו ברחוב שמואל הנביא, תקף אותו באגרופים ונמלט. לדבריו לא הרגיש דקירה וניסה לרדוף אחריו. מיד עם הדיווח למוקד 100 החלו סריקות לאיתור הזירה, הנדקר והמחבל.

    כוחות איתרו את הנער בצומת זקס-חיים בר לב והוא הועבר לטיפול רפואי שם אותר פצע דקירה קטן בפלג הגוף העליון. הנדקר, נער כבן 16 במצב קל מאד. כוחות המשיכו סריקות בהתאם לתיאור שנמסר ועצרו לחקירה חשוד פלסטיני העונה לתיאור. נערכות סריקות בנסיון לאתר את כלי התקיפה, סיפרו במשטרה.

    20151009030720

    זמן קצר לאחר מכן התקבל דיווח על פיגוע דקירה נוסף, בקריית ארבע: שוטר נפצע באורח קל לאחר שמחבל פלסטיני דקר אותו וניסה לחטוף את כלי נשקו. הדוקר חוסל, וצוותי ההצלה העניקו טיפול רפואי לשוטר.

    בהמשך, נרשם ניסיון דקירה בכניסה לתחנה המרכזית בירושלים. מחבלת ניסתה לדקור באמצעות סכין את המאבטח שמוצב בכניסה. המחבלת נורתה במקום ונפצעה במצב בנוני.



    0 תגובות