- רדיו קול חי - -

פיגוע נקמה בדימונה • יהודי דקר ארבעה ערבים: "הם מחבלים"

המתיחות הביטחונית בכל רחבי הארץ נמשכת גם הבוקר (שישי). ארבעה ערבים נדקרו הבוקר בעיר דימונה על ידי יהודי תושב העיר. שניים מהם נפצעו באורח קל ושניים נוספים באורח בינוני עד קשה.

על פי המשטרה, מדובר באירוע על רקע לאומני ובעקבות גל הפיגועים בימים האחרונים. מדובר המשטרה נמסר כי החשוד בדקירה, בחור בשנות ה-20 לחייו יהודי תשוב דימונה מוכר למשטרה טען בחקירתו כי 'חשב שכל הערבים מחבלים' ולכן דקר היום 4 ערבים עד שנעצר".

קודם לכן, סמוך לשעה 9:00 התקבל במוקד מד"א דיווח על אדם שנדקר ברחוב גדולי ישראל בדימונה. כוחות משטרה וצוותי מד"א הגיעו לזירה ומצאו תושב הפזורה הבדואית בשנות ה-20 לחייו כשהוא שרוע על הרצפה ומדמם. הוא פונה לבית החולים סורוקה בבאר שבע במצב בינוני עם פצעי דקירה באזור החזה.

6548552099277490490no [1]

כחצי שעה לאחר מכן התקבל דיווח נוסף על דקירות, הפעם ברחוב בן גוריון – סמוך לבית ספר – שם הותקפו שלושה פועלים תושבי השטחים. שניים מהם נפצעו קל והשלישי נפגע בינוני עד קשה. כוחות המשטרה שהוזעקו למקום עצרו את החשוד בדקירה ולקחו אותו לחקירה.

ראש עיריית דימונה בני ביטון סיפר כי בעת הזו בסיור ברחוב, "בזמן שהסתובבתי ברחוב ראיתי את העובד דקור על הכביש, עם סכין זרוקה על הרצפה. לאחר מכן הגיעו כוחות ופינו אותו".