נתניהו על העלייה להר הבית: "לא צריך עוד נפצים שיבעירו את השטח"

    ישראל פריי No Comments on נתניהו על העלייה להר הבית: "לא צריך עוד נפצים שיבעירו את השטח"
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הערב נערכה בירושלים מסיבת עיתונאים לרגל המצב הביטחוני ואירועי הטרור הגוברים. נשאו דברים ראשה הממשלה בנימין נתניהו, שר הביטחון, השר לביטחון פנים גלעד ארדן, הרמכ"ל רב אלוף גדי אייזנקוט ומ"מ מפכ"ל המשטרה ניצב בנצי סאו. נתניהו אמר: "אנחנו בגל טרור של סכינים, בקבוקי תבערה, אבנים וגם ירי חי. זאת תוצאה של פעולת הסתה ישירה של חמאס, הרשות הפלסטינית, של כמה מדינות באזור ולא פחות מזה והרבה פעמים יותר מזה של התנועה האיסלאמית בישראל שמבעירה את השטח על המדיניות שלנו בהר הבית. זה שקר מוחלט".

    הוא תקף את השרים שהשתתפו במאהל המחאה שהוקם מול ביתו: "כמה שרים וסגני שרים לא יודעים את המשמעות של היותם בממשלה. הם מדברים בהתלהמות, מקוששים קולות. ככה לא מתנהגים אנשים שנמצאים בעמדות הנהגה. יש אחריות קולקטיבית, כולם נמצאים בתוך העשייה, צריך קור רוח. אפשר לומר כל דבר בפורומים הדרושים".

    בהתייחסותו להר הבית אמר ראה"מ: "הנחיתי למנוע מאישים פוליטיים, יהודים וערבים כאחד, לעלות להר הבית. לא צריך עוד נפצים שיבעירו את השטח. הפעולות האלה אינן פתרון קסם, אבל נוכיח בנחישות שהטרור לא משתלם וננצח אותו".

    שר הביטחון משה (בוגי) יעלון אמר: "ידיהם של מפקדי וחיילי צה"ל אינן כבולות ואני מדגיש זאת. צה"ל נמצא תחת מתקפה מאז חומת מגן ועומד מולה בנחישות. לוחמי צה"ל עתירי ניסיון והם ינצחו. יש לכם את כל הגיבוי מאיתנו. אני רוצה לשבח את שירות הביטחון הכללי על פעולתם וביצוע מלאכת קודש. הם נמצאים בכל מקום בכל זמן".

    מ"מ המפכ"ל אמר: "מה שמאפיין את הימים האחרונים זה האזרחים שמגלים עירנות ותושייה שוטרים מקצועיים שחותרים למגע על מנת למנוע אסון. אני פונה לאזרחים, אנא מכם, תמחו כפי המתבקש במצב כזה, רק עשו זאת על פי החוק ללא סטייה מהחוק. נפעל נגד כל מי שייקח את החוק לידיו. אני מודה לאזרחי ישראל על האיפוק והגיבוי".



    0 תגובות