הפטנט החדש של הערבים לזהות מסתערבים: להתפשט בהפגנות

    ישראל פריי 4 Comment on הפטנט החדש של הערבים לזהות מסתערבים: להתפשט בהפגנות
    15:19
    25.04.24
    קובי פינקלר No Comments on דרמטי: מפקד חיל האוויר השתתף בעצמו בתקיפה | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    החשש העיקרי ואימת האספסוף הערבי בהפגנות האלימות בהם הוא משתתף הם יחידות המסתערבים. יחידות מיומנות אלו יודעים להיטמע בין קהל המפגינים כשהם מחופשים לערבים מן המניין, ופועלים לכוון את הכוחות למפגעים, ולאגף את המתפרעים מתוך השטח הביתי שלהם. המחבלים מנסים להתמודד עם הכוחות המתוחכמים שגורמים להם לכאב ראש ולסיכון עצום, ומחפשים שיטות איך לזהות את הישראלים המתחזים.

    גורמים ערביים פרסמו היום ברשתות החברתיות רשימת הוראות בערבית הכיצד לזהות מסתערבים, הנה הטכניקות של הפורעים: להישאר בקבוצות קטנות, לסכם על מילת קוד בין המפגינים ולא להתקרב לקבוצת מפגינים שאינה מוכרת.

    בשביל זיהוי מושלם הם מציעים לבדוק כל מצטרף חדש להתפרעויות ע"י הכנסת ידיים לכיסיו, בכדי לשלול אפשרות כי הוא מחזיק בנשק, ומי שיעבור לקבוצה חדשה יצטרך להתפשט מחולצתו, ע"מ לבדוק כי הוא לא נושא במכשירי קשר. ההוראות מפרטות גם ריך לפעול כשהתגלה מסתערב: להתרחק בשקט ממנו, ואז להתנפל בבת אחת עם אבנים וסכינים.



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      ה' ישמור את החיילים שלנו..
      שיחזרו בשלום, ושיצליחו במשימתם!!!
      תמיד מתפללים עליכם!!!!
      ומעריכים את המסירות שלכם……
      ע ם י ש ר א ל ח י ! ! !

    2. 3

      כל הכבוד לכל המטומטמים שלנו של כל מיני עתונאים שמראים בסרטונים ומדברים בגלוי על הכוחות המיוחדים שנטמעים בין האויב תישמרו קצת על צינעת החיילים שלנו ששומרים ומוסרים נפשם עלינו צריך לצאת חוק כל עיתונאי שיפרסם כל מידעיעמוד לדין סוף סכנת נפשות

    3. 2

      וכן הגיע הזמן להיפרד מהמורסה הפלסטינית. לעשות חומות ומוקשים בינינו גם בירושלים.

    4. 1

      משוגעים לגמרי הם לא יודעים לעשות כלום חוץ מלעשתעבד לעזאזל