בנצי גופשטיין נעצר בהפגנת הימין בגן סאקר

    ישראל פריי No Comments on בנצי גופשטיין נעצר בהפגנת הימין בגן סאקר
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הערב (חמישי) אורגנה הפגנה בגן סאקר בירושלים במחאה על אוזלת יד הממשלה בטיפול בטרור ההולך וגואה. המפגינים, אנשי ימין ובראשם ארגון להבה ו'עוצמה יהודית' מתכוונים לפתוח בצעדה לעבר העיר העתיקה דרך שער שכם.

    זמן קצר לאחר שהחלה, עצרה המשטרה מספר משתתפים בהפגנה, ביניהם את יו"ר ארגון להבה בנצי גופשטיין שנעצר במקום על ידי קצין. השוטרים מנסים לחסום את התקדמות הצעדה, ולמרות הניסיונות, מאות מהמפגינים ממשיכים בדרכם. מאות אוהדים החלו לצעוד.

    במקום נוכחים גם איתמר בן גביר ומיכאל בן ארי שמייצגים את המפגינים מול כוחות המשטרה, כצפוי, במקום נשמעו טענות על המשטרה: "משטרת ישראל גיבורה על יהודים, פוגעת בחופש הביטוי ומונעת את זכות הצעדה ואת חופש הביטוי" -אמר אחד מהנוכחים- "במקום להכיל את המחאה כפי שעושים עם ערבים, המשטרה נוקטת במדיניות מפלה".

    ובתוך כך, הודיעה הערב המשטרה על הגבלת גיל הכניסה מחר להר הבית. בהודעה שמסר דובר המשטרה נאמר: "בסיום הערכת מצב שהתקיימה בראשות מפקד מחוז ירושלים, ניצב משה (צ׳יקו) אדרי,  הוחלט על הגבלת גיל המתפללים שיורשו להיכנס לשטח הר הבית. גברים מגיל 50 ומעלה יורשו להיכנס לתפילה ונשים בכל גיל. ההחלטה נתקבלה לאור כוונות של צעירים ערבים להפר את הסדר בהר הבית מחר".
    "משטרת ירושלים תמשיך לפעול בכוחות מתוגברים במזרח ומערב העיר בדגש לעוטף, סמטאות העיר העתיקה, צירי תנועת מתפללים לכותל המערבי והר הבית, תוך דבקות במשימתה לשמירה על בטחון כלל תושבי העיר ומבקריה. כוחות המשטרה ומג״ב  ייפעלו בנחישות וללא פשרות אל מול כל נסיון להפר את הסדר או בטחון הציבור ולא יאפשרו לאיש לפגוע בשגרת החיים, הסדר הציבורי ושלום הציבור".


    0 תגובות