"הפליט הסורי" התגלה כאיש עסקים בעל דירות נופש ורכבי פאר

    ישראל פריי No Comments on "הפליט הסורי" התגלה כאיש עסקים בעל דירות נופש ורכבי פאר
    19:36
    25.04.24
    פנחס בן זיו No Comments on הקבינט אישר: מחבלי הנוח'בה יזכו לביקורים בבתי הכלא

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אירופה מתקשה להתמודד עם גלי ההגירה המציפים אותה. מדינות היבשת עדיין לא גיבשו מדיניות אחידה ומוסכמת, ובינתיים, הגבולות הפרוצים והנחשול האנושי גורמים לחוסר אונים לרשויות אכיפת החוק ולגורמי הרווחה. מלבד הבעיה ההומניטרית, חוששים גורמי הביטחון מהסתננות של פעילי טרור במטרה לבצע פיגועים ביבשת. דאע"ש וארגוני טרור אחרים כבר הודיעו כי בין המסתננים לאירופה ישנם פעילים שלהם ואיימו להבעיר את אירופה.

    אחמד ה. הציג את עצמו כפליט סורי נרדף ואומלל, הוא אף השתתף בהפגנת מהגרים שנערכה ב-16 בספטמבר ברוזקה, עיירת גבול בין סרביה להונגריה, הפגנה שגלשה לאלימות ולעימותים, ונשמעו בה דברי הסתה חמורים. המפגינים פרצו מחסום משטרתי ולאחר מכן נהדפו בעזרת גז מדמיע ותותחי מים.

    אלא שחשדם של הרשויות התעורר לאחר שבבדיקה התברר כי ה"פליט" הינו איש רב הון, ובין היתר בונה בימים אלו בית נופש מהודר בקפריסין ומחזיק בלא פחות מ-5 כלי רכב מפוארים. משטרת הונגריה עצרה את אחמד ה. כשבעת המעצר נמצאו ברשותו 7 דרכונים – כולם עם ויזות שהייה בכפוף לאמנת שנגן המאפשרות מעבר חופשי באיחוד האירופי.

    המשטרה מייחסת לו השתייכות לארגון טרור שחדר ליבשת במטרה לפגע, היא אף הוכיחה כי בניגוד לכל הפליטים שהשתתפו בהפגנה, אחמד הגיע בטיסה מסודרת, והיה אחראי להסתת המפגינים לפעולות אלימות. לנוכח גלי ההגירה, נראה כי אירופה תתעורר תוך זמן קצר למצב חדש ולא מוכר, והסיפור של אחמד ה. ייהפך לפתיח קטן לתופעות מטרידות וממושכות.



    0 תגובות