רוזנפלד משחזר את רגעי האימה: "פתאום קפצה עלי המחבלת, נפלתי על הריצפה"

    דוד לזר 2 Comment on רוזנפלד משחזר את רגעי האימה: "פתאום קפצה עלי המחבלת, נפלתי על הריצפה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    דניאל רוזנפלד שנפצע אמש (רביעי) על ידי מחבלת פלסטינית שדקרה אותו ברחוב הגיא בעיר העתיקה בירושלים, סיפר הבוקר ב'מדברים אקטואליה' עם בצלאל קאהן ודוד חכם ב'קול חי' על רגעי הדקירה.

    "כעת, אני מרגיש בסדר, שוחחרתי אמש הביתה" אמר בתחילת דבריו וסיפר כי "הלכתי לכיון העירייה, בדרך כלל אני הולך משם, הלכתי עם יחד עם חבר, דיברנו, הייתי כמובן דרוך לכל מקרה, פתאום, לא יודע מאיפה, קפצה עלי המחבלת, הרגשתי כאב בראש אחרי זה בגב, נפלתי על הריצפה, אחר כך הבנתי שחבר שלי העיף את המחבלת לפני שדקרה אותי שוב, הוא נתן לה מכה חזקה עם התיק", סיפר רוזנפלד הבוקר ל'קול חי'.

    "לאחר שראיתי שהיא שוב מנסה להתנפל עלי, דרכתי את הנשק שהיה ברשותי, ויריתי בה פעמיים שלוש, לא זוכר בדיוק", מספר רוזנפלד, לדבריו, "למרות שיש שם כל 50 מטר שוטרים – היא הפתיע אותנו. היא לא היתה נראת מחבלת, ערבייה קטנה".

    איך התחושה כעת, לאחר שהשתחררת מבית החולים?

    "התחושה כעת היא שאני בבית והילדים רואים אותי, זה יכל להגמר אחרת. אני שמח לשמוע שאומרים שהחזרתי את הגאווה, כדאי ורצוי ללכת שם קבוע, כולם, כי אם נפסיק ללכת שם – יהיו שם פחות שוטרים, וזה מעין מעגל מתמשך".

    מי התקשר אליך אחרי הפיגוע?

    "דיבר איתי השר נפתלי בנט, חבר הכנסת ינון מגל ועוד הרבה חברים מרחוק ומקרוב. ברכת 'הגומל' שלי בדרך, ממש נס".

    האם לדעתך, משטרת ישראל עושה את הפעולות הנכונות?

    "השוטרים עושים את העבודה טוב, אחת הסיבות שהרגשתי בטוח זה כי בכל סימטה היו שוטרים מוכנים ודרוכים. יכול להיות שצריך יותר לעצור ערבים שהולכים שם ולבדוק את בגדיהם. בגלל התגובה המהירה של השוטרים – המחבלת עדיין חייה".

    לסיום הוא אומר, "לא הפסיק להגיע לעיר העתיקה, אם נפסיק להגיע לכותל – גם שם לא תהיה אבטחה. יש סיכון, אבל עדיף לחיות בארץ בגאווה ולא לחיות באיזשהי פינה ברמת גן".



    2 תגובות

    מיין תגובות