ליצמן משיב אש: "לא אהסס להוציא את בדיקות M.R.I לידיים פרטיות"

    ישראל שחור No Comments on ליצמן משיב אש: "לא אהסס להוציא את בדיקות M.R.I לידיים פרטיות"
    8:13
    18.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on איך מפתחים את תכונת האומץ

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אחרי שפקפוקים שעלו בתקשורת אודות היתכנותה של רפורמת ה m.r.i שמוביל שר הבריאות, סודקים במעט את ההגמוניה והקונצנזוס שהוא זוכה לו, התראיין ח"כ יעקב ליצמן ב'מהדורה המרכזית', והגיב על הביקורת: "אני באופיי, אוהב להגיד גלויות את מה שאני חושב, וזו גם הסיבה שאנשים סומכים על מילתי. במסיבת העיתונאים שהכרזנו על מהפכת ה m.r.i נכחו כל ראשי ארבעת קופות החולים, והביעו שביעות רצון מהיוזמה. כולם שיבחו שם את המשרד ואותי. להגיד שמאחורי הגב, הם כעת הולכים לטעון בתקשורת כאילו אין כסף למימוש המהלך, וכי הוא לא בר היתכנות – קשה לי להאמין לזה".

    ליצמן הביע הזדהות עם מצבן הקשה של הקופות "אני יודע מקרוב את המצב של כל קופה וקופה, המצב הוא אכן קשה, ואנחנו עושים מאמץ מיוחד לעזור להם". הוא הדגיש כי הרפורמה שהוא מנהיג לא תפגע בקופת המזומנים של הקופות "נכון שבשנה הראשונה זה נרשם לחובתם, חלק מהכסף מיועד לרכישת המכשיר. אח"כ זה נכנס לבסיס התקציב, ויירשם לטובת הקופות".

    הוא שיגר מסר נחרץ: "שיהיה ברור. אעמוד על ביצוע הרפורמה. לא מוצדק שאדם שיודע שחלילה שיש לו בעיה רפואית, יצטרך לחכות חודשים. כיום זה אמנם אורך שבועיים, בהמשך זה יקרה תוך ימים. הנה, דלת ליד הלשכה שלי מטפלים בפניות של עשרות חולים ביום. פרסמתי גם בתקשורת את פרטי ההתקשרות. אם ארגיש שזה לא מיושם – לא אהסס להוציא את הבדיקות למכונים פרטיים. הם עומדים בתור ומתחננים, והם גם יעשו את זה במחיר זול יותר. על המערכת והציבור להבין שאני נחוש בהשלמת המהלך המוצדק מאין כמוהו".



    0 תגובות