חשש לחייו: ישראלי נעדר באומן מראש השנה • רעייתו: "אני שבר כלי"

    בנצי לייזרוביץ, שלמה ריזל 6 Comment on חשש לחייו: ישראלי נעדר באומן מראש השנה • רעייתו: "אני שבר כלי"
    12:49
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on המסר המיוחד מבית המקדש – לאימהות המנקות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יצא להתבודדות ולא חזר: צעיר ישראלי בן 28, אב ל-3 ילדים ממרכז הארץ, החולה במחלת הנפילה, נעדר באומן שבאוקראינה מאז היום השני של ראש השנה לאחר שיצא להתבודד ביער הסמוך לציונו של רבי נחמן מברסלב.

    הצעיר יצא עם חברו ל'התבודדות' ביער הסמוך לנהר באומן, בשלב מסוים הוא נפרד מחברו ומאז עקבותיו נעלמו, המשטרה המקומית ונציג משטרת ישראל במקום נכנסו לתמונה – ומאז החלו החיפושים אחריו.

    צוות ראשוני של מתנדבי זק"א הוטס לאומן 

    משלחת של ארגון זק"א יצאה למקום בכדי לסייע בחיפוש הנעדר, מהארגון נמסר כי "בהמשך לישראלי שנעדר באומן. במשך כל הלילה נציג ארגון זק"א באומן אסף פרטים חיוניים מהצעדים האחרונים של הנעדר, צוות ראשוני של מתנדבים הוטס לאומן להקים חפ״ק".

    רעייתו של הנעדר, העלתה פוסט כואב במיוחד לרשת החברתית, שם היא כתבה כי "בחיים לא חשבתי שאני אבקש עזרה, בחיים לא חשבתי שיקרה לנו משהו רע, אני מתחננת תעשו משהו!".

    בפתח דבריה כתבה: "אני מיטל, אשתו של אמיר אוחנה שנעדר כמעט 48 שעות, היום הייתי צריכה לקבל את פניו בשדה התעופה..  אבל אין לי מה לקבל".

    "אמיר חולה במחלת הנפילה, ואף חברת ביטוח לא הסכימה לבטח אותו..  אין אף אחד שמחפש אחרי אמיר שלי,  רק המשטרה המקומית ואנשי זק"א, אף אחד מהמדינה שלי, המדינה שבה נולדתי לא יוצרת איתי קשר, לא שולחת משלחת חיפוש,  לא עוזרת לי למצוא אותו..  אני חייבת שיעזרו לי,  שישלחו מסוקים,  משלחת, שיעשו משהו, כי נכון לעכשיו לא קורה שם כלום, אף אחד מהמדינה אפילו לא יצר איתי קשר ובעלי שם אולי פצוע קשה והידיים שלי כבולות", כתבה רעייתו והאשימה את המדינה בחוסר סיוע.

    "בשבילכם הוא עוד שם,  בשבילי הוא האור, הוא אבא של אביגיל, אודל ותהל..", כתבה בכאב.

    הפוסט הכואב ממשיך: "כל היום הן שואלות איפה אבא? רוצות לדבר איתו בטלפון.. מה אני אמורה להגיד להן? הגדולה שלי בת 5.5 הקטנה רק בת שנה וחצי, אני לא יכולה לתפקד בלי אמיר שלי, איך אסתדר בלעדיו? אני חייבת שתעזרו לי! חייבת שתבקשו, שתפיצו".

    "מחרתיים יש לו יום הולדת והבנות הכינו לו ציורים, ומה אני יעשה עם הציורים? אני רוצה שנחגוג לו פה ביחד כשהוא בריא ושלם!".

    "אני מרגישה אותו, הוא חי!"

    "אני מרגישה אותו, הוא חי, אני יודעת שכל דקה שעוברת מבשרת רעות, אני מבקשת מהמדינה שלי,  אל תתנערו מאחריות,  תעזרו לי להחזיר את אמיר שלי לביתו,  תעזרו לבנות שלי לחבק את אבא שלהן,  הן לא יודעות כלום, מה אספר? איך אני יכולה לשבור את הלב הקטן שלהן?, תעזרו לי בבקשה,  אני שבר כלי מתחננת תעזרו לי, תוציאו משלחת חיפוש, מסוקים, תעזרו לי להחזיר את בעלי! בבקשה תשתפו בכל מקום..  בואו נחזיר אותו הביתה".

    "נראה לאחרונה בשעה 10:00 בבוקר, כאשר יצא מהדירה בה שהה"

    ממשרד החוץ נמסר כי "נציג המשרד באומן קיבל אתמול בשעה 3:30 לפנות בוקר, דיווח ראשוני על אזרח ישראלי המבקר באומן אשר מנותק קשר ויש חשש שהוא נמצא בסיכון. ע"פ הדיווח, הישראלי נראה לאחרונה ב- 15/9 בשעה 10:00 בבוקר, כאשר יצא מהדירה בה שהה".

    "צוות הדיפלומטים הישראלי, שתוגבר במיוחד לאור אירועי ראש השנה באומן, חבר מיד עם הרשויות המקומיות, עם המשטרה המקומית ובתאום עם 15 שוטרי משטרת ישראל השוהים במקום ע"מ להתחיל בחיפושים. כחלק ממאמצי החיפוש שהחלו בסביבה, הופעלה יחידת צוללנים שסרקה את האגם. בנוסף, צוותי חיפוש מלווים בכלבים מחפשים ביער הסבוך המקשה מאוד על החיפושים. במקביל, השגרירות הישראלית בדקה בבתי החולים הסמוכים".



    6 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      לתגובה 4, כלא ברסלבר אני רוצה לומר לך שאתה חיית אדם.
      זאת לא תגובה של יהודי