מיזם חברתי לסיוע לאוכלוסייה החרדית בירושלים

    אתר קול חי No Comments on מיזם חברתי לסיוע לאוכלוסייה החרדית בירושלים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המרכז האקדמי לב פתח בשנת הלימודים הזו את פרוייקט "לב בקהילה", מיזם חברתי רחב היקף לסיוע לאנשים עם מוגבלות בירושלים. הפרויקט עוסק בקידום זכויות אדם של אנשים עם מוגבלות, כגון הזכות לדיור, לחינוך, לתעסוקה, לנגישות, להליך הוגן, לשיווין ועוד. במסגרת הפרוייקט סטודנטים וחברי סגל יסייעו לאנשים בקהילה החרדית בעיר, תוך התייחסות לבעיותיהם וצרכיהם שכיום אינם זוכים למענה ראוי. הפרויקט הוקם ביוזמתם של ד"ר עדי פינקלשטיין וצביקה אור מהמחלקה לסיעוד, שעומדים בראש הפרויקט.

    הסטודנטים המשתתפים בפרויקט יקדמו את זכויותיהם של אנשים עם מוגבלות, ואת שילובם כשווים בחברה. בפרויקט ישתתפו כ-50 סטודנטיות מקמפוס טל וסטודנטים מקמפוס לב, ובכלל זה סטודנטים מהקהילה החרדית וסטודנטים שמתמודדים עם מוגבלות. הפרויקט מנוהל במחלקה לסיעוד, אך פתוח לסטודנטיות ולסטודנטים מכל המחלקות במרכז האקדמי לב, לתואר ראשון ולתואר שני. הסטודנטים המשתתפים יקבלו מלגה, ותעודה המעידה על השתתפות בפרויקט הדגל.

    "המרכז האקדמי לב שם לעצמו למטרה לבסס ולחזק את המעורבות החברתית ואת ההשתתפות האזרחית הפעילה של הסטודנטים והסגל, ולקדם את התרומה ההדדית שבין המוסד לקהילה", אומר פרופ' חיה גרינברגר, דיקאנית הפקולטה למדעי החיים והבריאות במרכז האקדמי לב. "אנו מאמינים כי המחויבות שלנו כמוסד אקדמי-תורני אינה רק להקנות השכלה גבוהה במקביל להעמקה בלימודים תורניים, אלא גם לממש הלכה למעשה את אחריותנו החברתית, וליצור חיבור בין היסודות הללו. זאת, מתוך אמונה בכך ש"עולם חסד יִבָּנֶה", בנין העולם מושתת על מידת החסד".



    0 תגובות