הרב מאיר פונה לבית החולים • בנו ל'קול חי': "הוא סיפר כי המאבק מחליש אותו"

    צבי הורביץ 2 Comment on הרב מאיר פונה לבית החולים • בנו ל'קול חי': "הוא סיפר כי המאבק מחליש אותו"
    7:46
    18.04.24
    קובי פינקלר ושלמה ריזל No Comments on ירי רקטות לעבר מטולה: בחסדי שמים אין נפגעים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בסיום שבוע סוער, מנהל הסמינר הרב שמואל מאיר פונה הבוקר לביה"ח: לאחר תפילת שחרית בעת שמנהל הסמינר בבני ברק הרב שמואל מאיר חזר לביתו, הוא מעד ונפל על הרצפה.

    כוחות ההצלה שהוזעקו לביתו סברו בתחילה שמדובר בהתמוטטות, אולם התברר כי שמאז אירוע המוחי שעבר בחודש חשוון תשע״ה הוא מרותק לכיסא גלגלים, ובעקבות כך הוא נוהג לפעמים לעשות הליכה קלה בביתו כמובן עם מלווה צמוד, הבוקר, תוך כדי ההליכה – הוא מעד והשתטח על הרצפה.

    בני ביתו שמעו את החבטה, הזעיקו את כוחות ההצלה, ומפאת גילו המבוגר של הרב הוא והעבר הבריאותו שלו – החליטו בני משפחתו וכוחות ההצלה – לפנותו לביה״ח לבדיקת CT מקיף.

    בנו של הרב מאיר אמר היום בשיחה לאתר 'קול חי': "בבדיקת ה-CT גילו כי לאבא לא נגרם נזק מהנפילה, מדובר בנפילה ולא בהתמוטטות, אבא עכשיו יוצא מבית החולים ובשבת הוא ישהה בבית עם המשפחה", עוד הוא מספר ל'קול חי' כי "יש התבטאות של אבא שאולי כן קשורה לנפילה, אבא אמר לי שכל המאבק סביב המינויים בסמינר מחליש אותו פיזית ונפשית, חוסר השינה, והשבוע הקשה שעבר – כנראה השפיעו על גופו החלש וכנראה לכן לא הצליח למנוע את הנפילה".

    "אל המתפללים והדואגים לשלומם של אבא אני רוצה לומר תודה על התפילות, אבל לא להפסיק להתפלל אבא צריך תמיד את התפילות שלכם זה מחזק אותו".

    שמו לתפילה: הרב שמואל בן פייגא לרפוא״ש.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      הוא יודע כי המאבק מחליש אותו ובכל זאת הוא נאבק. וואו ! מסירות נפש כפשוטו ! בטח יש שם איזו סכנת שמד רח"ל.

    2. 1

      אתה בן אדם חסר רגש………… נראה אותך מה היית עושה במקומו…