ראשוני • נאמן ביתו של מרן הגרי"ש אלישיב ל'קול חי': "גפני לא היה צריך לדבר"

    דוד לזר 3 Comment on ראשוני • נאמן ביתו של מרן הגרי"ש אלישיב ל'קול חי': "גפני לא היה צריך לדבר"
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    דבריו של יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני ממשיכים לגרור גל של תגובות קשות נגדו. אמש ב'מהדורה המרכזית' ב'קול חי' נחשפה הקלטה שבה נשמע נאמן ביתו של מרן הגרי"ש אלישיב זצ"ל, הגר"י אפרתי כשהוא סותר את דבריו של גפני שאמר כי גם מרן הגרי"ש סבר כי חסידי סלונים התנהלו בפרשת עמנואל מאינטרסים כלכליים.

    הבוקר (שישי) אומר אחד מנאמני בית מרן הגרי"ש אלישיב זצ"ל ל'קול חי' כי "גפני לא היה צריך לדבר. חלף יותר מדי זמן מאז, מקווה שעד יום ראשון גפני יתנצל".

    עוד השיב נאמן ביתו של מרן הגרי"ש זצ"ל לשאלת 'קול חי' כי "לשאלתך האם הרב'ה זצ"ל אמר את מה שגפני ציטט, לא שמעתי. מה שכן, הרבי מסלונים הגיע להודות לרב'ה בתום המאבק בעמנואל".

    כמו"כ, מספר נאמן ביתו של הגרי"ש כי "הרב'ה מעולם לא התלהב מאווירת רחוב. אבל הצטרף למחאה של הרבי מסלונים בגלל התערבות השופט בחינוך היהודי הטהור".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      גפני במקרה צודק.
      כל אלו שיצאו עליו רק עושים פרסומת למה שהוא אמר.
      טפשים

    2. 2

      למגיב בראשון
      מה אתה מקשקש תקרא את הכתבה שבא גפני טוען שהגרי"ש אחז שהמאבק בעמנואל כולו היה על כסף ואת זה שהוא טוען שהרב אפרתי נכנס להגרי"ש לפני העצרת והגרי"ש כביכול ענה לו שאין על מה לדבר הרי כל המאבק הוא על כסף ואח"כ תשמע את ההקלטה המפורשת בה הרב אפרתי שהוא התעסק עם הגרי"ש בעניין הפרשה קצת יותר ממוישה גפני השקרן אומר במפורש שהדברים הם שקר כזב ורמיה וכן שאף אחד לא היה בחדר כשהוא דיבר עם הגרי"ש ואח"כ תגיב את הגיגיך גפני חצוף וטוב שפעם אחת עלו על זה שהוא שקרן פתולוגי

    3. 1

      זוהי מציאות גם אם קשה למישהו לקבלו…