- רדיו קול חי - -

חדשות המוסיקה • סיכום שבועי מוצ"ש בהעלותך

היום השמיני יוצאים מהסופר מרקט, יניב בן משיח נכנס לאולפן, יוסי אייזנטל מחפש בובה מייסעס ושלומי טויסיג אחרי הג'ט לג.

מגזין חדשות המוסיקה מתוך התכנית מוצ"ש מוזיקלי [1] עם יוסי אייזנטל.

מאת: יואב דיליאון ודוד קליגר

בובה מייסעס. מי מה מווו? תגלו בשאלון הבא:

עכשיו, כשאתם יודעים במי מדובר, קבלו טעימה מ'הכל לטובה' וגם מחרוזת באנגלית רהוטה.

תאטרון בובות או להקה? זאת נגלה כשנזמין אותם למוצ"ש

יהודה דים אוטוטו מסיים את הש"ס. טוב, לא רק הוא, אבל הוא מסיים פרויקט מוסיקלי מיוחד הקשור לסיום הש"ס.

דים עמל כעת על פרויקט מיוחד של עשרה לחנים חדשים מבית א.א. שטרן, לחנים שהולחנו לכבוד סיום הש"ס הקרב ובא. הפרויקט גורם להתעניינות רבה בקרב ארגונים ועמותות המתעסקים בנושא הדף היומי ולימוד הש"ס. ברגע שנדע מי בפרויקט, נעדכן אתכם.
זמרים המעוניינים לתרום את קולם, מוזמנים ליצור קשר ב-050-2004545.

בינתיים המחתרת של מוצ"ש מוזיקלי שמה ידה על סקיצה, רק קחו בחשבון שזו ממש סקיצה בלי מיקסים ובלי ליווי כדבעי, מתוך שיר הנושא של האלבום "הדף היומי" אותו מבצע כמובן יהודה דים.

יניב בן משיח עובד על אלבום שיצא בקרוב ויקרא "טיפה ועוד טיפה". המחתרת המוצ"שית השיגה קטע קצר מתוך העבודה באולפן על שיר הנושא, מתנצלים מראש על האיכות.

בן משיח באולפן. טיפה ועוד טיפה ובסוף יגיע האלבום המיוחל

לרגל יום הולדתו של מפיקנו האהוב דוד קליגר שחל בשבוע שעבר (הידיעה לא נכתבה ע"י קליגר..), החליטו ב'ביק הפקות' להכין עבורו מתנת יום הולדת מוזיקלית ומיוחדת.

הצמד של ביק הפקות ב'לייב'

תוך פחות משלוש שעות הקליטו פלייבק מקהלה וסולו (בגירסת סקיצה), למילים "ה' אמר אלי בני אתה אני היום ילידתיך". הלחן של ישראל ברגמן שהוא גם הסולן בשיר, עיבוד מוזיקלי וקולי של ישראל פריד הקלידן המוכשר מאוד. קליגר נכח בהקלטות אך לא חלם שהיצירה המתנגנת מתחת לאפו מיועדת עבורו. הטכנאי של הפרויקט הוא מנדי אור.

ותודה להורי שהביאוני עד הלום.. קליגר מתרגש.

אפרים דוד – יקיר המערכת, העביר למערכת שיר חדש של בחור בשם אלחנן שמלה, שסיים זה עתה תקופה קשה של טיפולים וניתוחים עקב המחלה ממנה סבל. עתה משהבריא ורגשי התודה העצומים בוקעים מליבו, החליט לכתוב שיר בו הוא מודה לבורא עולם על כל הטוב שעטף אותו.
הלחן של מנדי פורטנוי, העיבוד והמיקס של ג'ף הורביץ והוא הושמע במוצ"ש בהשמעת בכורה עולמית.

כפי שסיפרנו לכם בשבוע שעבר, אלבומו השני של שלוימי טויסיג מוכן וכבר השבוע ניתן להשיג אותו גם בחנויות בארץ. לפני שאתם רצים לקנות אותו, הסכיתו ושמעו את השיר "א סאך בעסער", מילים ולחן מוטי אילוביץ, העיבוד של רובי בנט.

ויש גם טעימה מ"להשם הארץ ומלואה":

ואם אתם עדיין מתלבטים לגבי רכישת הדיסק, קבלו את "ששון ושמחה":

סוף סוף על המדפים בישראל. איך היתה הטיסה?

הזמר נחת בולדינגר מוציא סינגל רביעי במספר, "טוב ומטיב" שמו. הלחן של נחת עצמו והעיבוד של יענקי בריסקמן. האזינו ותרוו נחת..

להקת היום השמיני או האחים מרכוס, המוכרים לנו מהשיר הלהיט הגדול "יאלילי" (טאנצ' טאנצ' טאנצ' חביבי), משיקים אלבום נוסף, All you got שמו (ועברית "כל מה שתקבל). הלחנים של שמוליק מרכוס והעיבודים של בנצי מרכוס.

האזינו לטעימה מהשיר "דידן" (דידן נוצח):

יצליחו לשחזר את ההיסטריה? האחים מרכוס

שמואל בוגדרי מוציא סינגל חדש, "מודה אני" שמו, שמוליק בכבודו ובעצמו כתב את המילים והלחן, העיבוד של סיני אביאל.

לאחר ששבוע שעבר שמענו את "געגוע", שירו החדש של יונתן רזאל, מסתבר שהוא לא שוקט על שמריו ומשחרר סינגל נוסף במסגרת האלבום החדש.
לדבריו, חלק מהשירים יהיו יותר לציבור הכללי וחלקם לציבור שלנו. "קטנתי" הוא סינגל שני מתוך אלבום עליו הוא עמל יחד עם אביתר בנאי, הלחן והעיבוד של יונתן עצמו, ובשיר הזה הוא מביע תודתו לה' על הניסים הגדולים שקרו לבתו.

יונתן רזאל ואביתר בנאי. מתכון מנצח

הזמר יאיר גדסי המוכר לנו מהשיר "לך אלי" הידוע, עובד בימים אלה על אלבומו הרביעי עם המפיק המוסיקלי אסי איילון ומגיש סינגל בכורה – "במקום הכי נמוך".

הזמר והיוצר ירון בן עמי משחרר סינגל שני מתוך אלבום הבכורה – "עוד היום". בן עמי ממשיך בשיתוף הפעולה עם המלחין והתמלילן שרון אבילחק שכתב והלחין. דורון אלימלך אחראי על העיבוד וההפקה מוסיקלית.

מעונן חלקית עד בהיר, עטיפת הסינגל

הזמר צבי טוקצ'ינסקי יצא באלבומו השני – "להודות", האלבום כולו נעשה בעשר אצבעותיו.

ברכת מזל טוב חמה ולבבית שלוחה ל…
ידידנו חיים פרידמן מ"וינטר קלאב" לרגל פתיחת המשרדים החדשים. המון הצלחה!
יהונתן קליגר, לרגל יום הולדתו שיחול ביום רביעי הקרוב, ולאברימי קליגר ורעיתו רבקי לרגל יום הנישואין ה___, שיזכו לעוד שנים רבות בכל מילי דמיטב.
מזל טוב ליהודה גלילי, המעבד והקלידן של תזמורת שלהבת, לרגל נישואיו, בשעטומ"צ. מי ניגן בחתונה??
מזל טוב לזמר והיוצר איצי ספינר לרגל הולדת הבת.

רוצים להתארח במהדורה הבאה של חדשות המוסיקה? שלחו חדשות מוסיקליות טריות למערכת המהדורה: [email protected] [2]