תעלומה • לאן נעלמו כספי ההסעות של התלמידות?

    יעקב הרשלר 6 Comment on תעלומה • לאן נעלמו כספי ההסעות של התלמידות?
    14:17
    25.04.24
    קובי פינקלר No Comments on המפתחות בידיים של הקבינט: צה"ל מוכן לפעולה ברפיח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לילדי רמת בית שמש ג' אין מוסדות לימוד קרובים לבית. "מיום הקמת השכונה החדשה – עיריית בית שמש לא דאגה לנו לבני ציבור, הכוללים בתי ספר, תלמודי תורה, בתי כנסת ומקוואות", מספרים התושבים לאתר 'קול חי'.

    בעקבות כך, ילדיהם של תושבי השכונה – נאלצים להרחיק וללכת ללמוד ברמת בית שמש א' וב'  -מרחק רב מביתם.

    ואם לא די בכך, שהם נאלצים להרחיק בכדי להגיע למוסדות הלימוד, למרות שעל פי חוק הם זכאים להסעה מטעם משרד החינוך, עד כה מתחילת השנה ההסעות לא הוסדרו.

    גורם בכיר בעיריית בית שמש סיפר לקול חי כי "משרד החינוך העביר לחינוך העצמאי את התקציב להסעות אך בחינוך העצמאי בחרו שלא לתקצב אותם".

    בעיריית בית שמש אומרים לקול חי כי "נושא ההסעות מוסדר בין משרד החינוך לחינוך העצמאי ואין להם כל זיקה לעניין".

    "יצוין", מספרים גורמים המעורבים בפרשה כי "ברמת בית שמש ג' מתגוררות כמאתיים בנות שנאלצות להשתמש בכל בוקר בתחבורה ציבורית באוטובוסים עירוניים המכילים 35 מקומות, כך שנראה מחזה מידי בוקר בעיר של מאה בנות דחוסות באוטובוסים, עד כדי שהדבר הגיע לכך ביום ראשון השבוע – ילדה איבדה את הכרתה מרוב צפיפות ונזקקה לטיפול רפואי, ועוד מקרים של נזקים לרכוש משקפים של בנות שנשברו ועוד".

    "בנוסף, חשוב לציין כי זמן הנסיעה באוטובוס מגיע לעד 45 דקות, בזמן שברכב לא עולה זמן הנסיעה על 7 דקות".

    אחת האימהות שהייתה אמורה לשוחח אמש ב'מהדורה המרכזית' ב'קול חי' אוימה על ידי גורמים שונים כי במידה והיא תתראיין – "ילדיה יסולקו מהמוסדות".



    6 תגובות

    מיין תגובות
    1. 6

      צודק מי שהעלה את הנושא המצב ממש קטסטרופלי, המון תלמידות ותלמידים באוטובוסים דחוסים, ילדים קטנים מכתה א', כאשר האוטובוסים אינם יעודים להסעות תלמידים אלא לציבור הכללי, כך שאינו עוצר ממש ליד הבית ספר אלא בתחנות הרגילות כך שהילדים בדרכם מהתחנה נחשפים הן לבעיות של זהירות בדרכים והן לעברייני מין ודומיהן, שמעתי על הורים שמפסידים שעות עבודה או עזבו עבודה בעקבות כך שלא מוכנים לתת לילדיהם להגיע לבד.

      הגיע הזמן שמישהו ייקח את העניינים לידיים ויעזור להמון משפחות. כל הכבוד למי שהסכים ל"צייץ", ובושה למי שמאיים.

    2. 5

      עכשיו חזרתי עם הבת שלי מבית יעקב רמה ג המחזה היה מזוויע עשרות ילדים דחוסים וצורחים מרוב עומס ואין עם מי לדבר…!!!!!!!!!!היו כמה אברכים שצילמו – בתיכנון מחר להביא מצלמות ולתעד בעיתונות!!!!!!!!!!!!—- עד שרואים לא מאמינים כמה ילדים כמעט נדרסו מתחת לגלגלי האוטובוס שסגר עליהם את הדלת ילדה קטנה בכיתה א' במקרה קטנת מימדים עפה מהדלת למדרכה–!!!!!!!!!! אנחנו ההורים שואלים עד מתי????????????????? למה מגיע לנו להיות אזרחים סוג ג' כי אנחנו גרים ברמה ג'??????????????????? העריה אוטמת את אוזניה — אנחנו משלמים את הארנונה הכי יקרה בלי שקל של הנחה כשהרחובות מלאים ליכלוך.. והזנחה נאמר לי בעריה שאין לו תקנים לרמה ג' — כי אין לו עובדים שמוכנים לנקות שם — מנהל שפ"ע בעריה — עד מתי???????

    3. 4

      המצב הוא יותר מנורא, מצב של פיקוח נפש אמיתי . מצב של סיכון חיי אדם הן בנסיעה הצפופה מאוד באוטובוסים, והן בחציית כבישים לבד ללא ליווי מתאים.
      ובנוסף ההורים ממש סובלים ממתן שירותי הסעות בבוקר ובשעות הצהריים. לעיתים פעמיים בצהריים בכפוף למערכת שעות .
      ישנם הורים שלא הולכים לעבודה בגלל מצב אבסורדי זה.
      הגיעו מים עד נפש רק משבוע בלבד!!!

      אנא תביאו לפיתרון מיידי לבעיה זו!

    4. 3

      המצב האבסורדי הזה לא חדש לנו. כך היינו כבר לפני שנה שהיה אוטובוס כל שעה רק לקראת סוף שנת הלימודים בחודש האחרון תגברו את האוטובוסים. כבר בחופש שראינו את האכלוס המסיבי ידענו שנחזור על הקטסרופה הזאת שוב.
      העומס לא רק בבוקר הוא גם בצהרים. האוטובוסים בצהריים לא עוצרים בתחנות כי הם מפוצצים חלק מהאוטובוסים לא יוצאים בזמן או שבכלל לא יוצאים קרה לי הרבה פעמים שחיכתי לאוטובוס ארבעים דקות ואפילו יותר ואמור להגיע כל עשרים דקות אוטובוס מה לא עשינו בשביל שיתגברו את האוטובוסים התקשרנו שלחנו תמונות ,הסרטות,פקסים ואימיילים.

    5. 2

      גרינברג תתעורר,מספיק הנזק שאני עשיתי אין מקווה נשים אין בתי כנסת,אני מפרק קראוונים המיועדים לבתי כנסת

      תתעורר ידידי עוד מעט בחירות

    6. 1

      גועל נפש וזה כשראש עיר חרדי.
      אם היה אחד חילוני כולם ניו צועקים עד לב השמיים ועכשיו כולם שותקים. קול חי תעשו משו תלכו עם האמת אל תתנו למונטג ואבוטבול לבלבל אותכם