סגן שר האוצר כהן: "זהבה גלאון היא התחקירנית שלכם?" • האזינו

    דוד לזר No Comments on סגן שר האוצר כהן: "זהבה גלאון היא התחקירנית שלכם?" • האזינו
    20:53
    23.04.24
    מנחם טוקר No Comments on משלושה יוצאים שניים: הקלידנים בפרק חגיגי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אמש (רביעי) אישרה הכנסת בקריאה ראשונה את תקציב המדינה לשנת 2015-2016, ברוב של 57 תומכים מול 53 מתנגדים.

    לפני ההצבעה, התכנסו חברי סיעת ש"ס בלשכתו של היו"ר אריה דרעי, לאחר שהתברר ששר האוצר הפר את מה שסוכם עמו קודם לכן בישיבת הממשלה על ענין מע"מ אפס.

    בעת כינוס חברי הסיעה בלשכת דרעי, נאם במליאה סגן שר האוצר יצחק כהן מש"ס שנעל את הדיון הארוך, יו"ר מרצ ח"כ זהבה גלאון שאלה את סגן השר: "האם אתה מושך את הזמן מכיוון שדרעי מתבצר מחוץ לכנסת וסוגר עסקה של מע"מ אפס בתמורה למתווה הגז?", כמו"כ שאלה גלאון את כהן, "את מי אתה מייצג, את ש"ס שכרגע מתכנסת נגד התקציב או את הממשלה שמציגה את התקציב?".

    הבוקר (חמישי) התייחס סגן שר האוצר כהן ב'מדברים אקטואליה' עם בצלאל קאהן ודוד חכם ב'קול חי' לעובדות אמש, "גלאון שאלה ולא ידעה מה המציאות, היא באופוזיציה ותפקידה לנגח וזה מה שהיא עושה. התשובה שהיא קיבלה שאני סגן שר האוצר מטעם מפלגת ש"ס", הסביר כהן את הוויכוח אמש עם גלאון.

    לדברי כהן אף הוא יצא מהמליאה והשתתף בכינוס חברי הסיעה בלשכת דרעי, אלא שדרעי ביקש ממנו לחזור למליאה ולהמשיך לנהל שם את דיוני התקציב, "הייתי בישיבה בלשכת דרעי, ונשלחתי חזרה על ידי דרעי להמשיך את הדיון בעניין התקציבים החברתיים שש"ס הביאה", לדבריו של כהן, "דרעי הצליח להחזיר את כל מה שנחתם בהסכמים הקואליציוניים. התקציב הוא חברתי בזכות דרעי ליצמן וכחלון. הם שלושה שרים חברתיים".

    מה ההישגים הגדולים שלכם בתקציב?

    "המע"מ על התחבורה – כן יקרה, זה ייסגר בצורה הכי יעילה. לטובת השכבות החלשות. זה יקרה, ובהמשך נביא גם הורדת מע"מ על המים והחשמל. תקציב הישיבות, קצבאות הילדים אלו הם הישגים של ש"ס, גם נושא החינוך".

    אז אם הכל טוב למה עשיתם אמש 'ברוגז'?

    "לא עשינו שום ברוגז!. זהבה גלאון התחקירנית שלכם?".

    יש לכם בשורה ישירה עבור המגזר החרדי?

    "ראשית, מהיום בכל מה שקשור לדיור, אין יותר קריטריונים שמפלים לרעה את המגזר החרדי. כולם מקבלים את אותם זכויות, חרדי ולא חרדי. ובאופן כללי בנושא הדיור, הבאנו את תוכנית מחיר דירה למשתכן, דבר שיביא להורדת המחירים ב20 אחוז, וגם את תוכנית שכירות הרוכשת. לגבי שאר הדברים החשובים למגזר החרדי – כל מרכיבי הקואליציה דאגו לכל אותם דברים שציינת קודם".

    האם הקשר האישי שלך עם כחלון הביא להישגיים חברתיים?

    "הכל נעשה באופן מקצועי לחלוטין, אני מביא את ההישגים יחד עם כל חברי הכנסת של ש"ס ויחד עם היו"ר דרעי, יש לי חברות אישית עם הרבה אנשים וגם עם משה כחלון ואנחנו עובדים באמון מלא".

    האזינו לראיון המלא:



    0 תגובות