שיגור כושל של רקטה מעזה • אזעקת 'צבע אדום' בחוף אשקלון

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on שיגור כושל של רקטה מעזה • אזעקת 'צבע אדום' בחוף אשקלון
    22:46
    23.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on איך נראה את ההצלחה בשגרת החיים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הבוקר (שלישי) נשמעו אזעקות 'צבע אדום' ביישובים נתיב העשרה ויד מרדכי שבמועצה האזורית חוף אשקלון – זאת בעקבות שיגור כושל של רקטה מרצועת עזה. תושבי האזור מספרים כי בסמוך לשעה 5:20, נשמעה אזעקת צבע אדום ולאחריה נשמע פיצוץ.

    מדובר צה"ל נמסר כי אכן זוהה ניסיון שיגור, אך הרקטות נפלו ככל הנראה בצד הפלסטיני, סמוך לגדר המערכת, ולא דווח על נפגעים או נזק.

    ראש המועצה האזורית חוף אשקלון, יאיר פרג'ון, קרא הבוקר לגורמי הביטחון "לעשות מאמץ ולהשלים את פערי המיגון הקיימים במוסדות החינוך שלנו באופן מיידי".

    ראש המועצה האזורית שדות נגב, תמיר עידאן, אמר הבוקר כי "ביום חגיגי זה, בו כל ילדי ישראל מציינים את פתיחתה של שנת הלימודים, ילדי עוטף עזה שוב מקבלים תזכורת כאובה שמחזירה אותם שנה אחורה, לימי מבצע צוק איתן. טפטופי הירי אינם יכולים להימשך עוד ובייחוד בימים אלה של חזרה לשגרה, ימים בהם הילדים של כולנו חשופים הרבה יותר כשהם נמצאים בהסעות לבתי הספר ובשבילי הישובים בדרך לגני הילדים. אני קורא לראש הממשלה ולשר הביטחון לא לתת אפילו לאזעקה אחת לעבור על סדר היום הציבורי, חיים לצד טפטופי ירי אינם חיי שגרה".

    לדבריו, "על אף האזעקה והירי, בחרנו לפתוח את שנת הלימודים כסדרה בכל מוסדות החינוך בשדות נגב, את הילדים ליוו בהסעות ובתחנות הרבש"צים בישובים וחיילי מג"ב".

    למרות השיגור, הוחלט לקיים הבוקר את הלימודים באזור ולפתוח את השנה החדשה כמתוכנן.



    1 תגובות

    מיין תגובות