תוכנית ההתנתקות: הטרקטור של שרון במכירה פומבית

    חיים הלר 2 Comment on תוכנית ההתנתקות: הטרקטור של שרון במכירה פומבית
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעוד רבים ממנהיגי העולם מזוהים עם מוצרי יוקרה כמו סיגרים משובחים, מחלקות יוקרה, ושעונים ממותגים, ראש הממשלה לשעבר, אריאל שרון, הצליח לשמור על תדמית עממית, וגם במשך השנים הארוכות שהוא נהנה מגינוני השררה והשילטון, עדיין דבק בו הדימוי של החוואי ואיש האדמה, רועה הצאן מחוות השקמים.

    תושב גן נר, ישראלי העונה לשם ניר סדן, מציע למכירה באתר המכירות הפומביות ebey את הטרקטור הראשון של שרון, תמורת סכום התחלתי של 20.000 דולר. הטרקטור מסוג "McCormick" עשה כיברת דרך ארוכה עם אריאל שרון, שהשתמש בו בין השנים 1968-1974, בעבודתו בחוות השקמים. לימים, כשכבר לא התאים לצרכיו, מכר שרון את הטרקטור, שעבר כמה בעלויות עד שהגיע לידי סדן.

    טרקטור שרון

    אפיזודה מעניינת נרשמה בתערוכה שהתקיימה ב 2008, בישוב נורית שבגלבוע. וששרון הוזמן לסייר בה כחלק מטקס הנחת אבן הפינה. סדן, שהתגורר בסמוך ושמע על הטקס המתוכנן, דאג לכלול את הטרקטור בתערוכה שהוצגה. ברגע שעלה לבמה, זיהה שרון את הטרקטור וקרא לו בחיבה "חברי הראשון".

    אם אתם מתעניינים ברכישה, קחו בחשבון כי אינכם לבד. פריטים אישיים של מנהיגים ומפורסמים נהפכו למצרך מבוקש בעולם האספנות, ומשולמים תמורתם סכומי עתק, בשנת 2014 נמכר סט סכו"ם בן 170 חלקים של בן גוריון ב-40 אלף דולר, ואילו הרטייה של משה דיין נמכרה בעבר בסכום של 75 אלף דולרים. הערכה היא שגם שרון יצטרף לרשימה ושהטרקטור ישיג מחיר גבוה.

    שרון



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      קצת מוזר לי האפיזודה המעניינת
      כיצד היא קרתה , הר שרון לקה שאירוע מוחי בתחילת שנת 2006
      והתערוכה בא ביקר היתה בשנת 2008
      נו טוב, אין מוקדם ומאוחר בתורה

    2. 1

      הכיצד שרון היה בתערוכה ב2008 והוא השתבץ ב2006
      הוכחה שאין מוקדם ומאוחר בתורה